c_300_250_16777215_10_images_66216.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان گفت: عوامل موثری که انقلاب ما را با سایر انقلابها متفاوت کرده، الهی بودن و مردمی بودن انقلاب ما است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا-منطقه گلستان، سید مناف هاشمی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گنبد کاووس اظهار کرد: انقلاب ما بر پایه حضور و اراده مردمی، مردم بود. انقلاب ما ثمرات زیادی داشت، قدر این انقلاب را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر از حضور اقوام در کنار یکدیگر را بدانیم، تصریح کرد: اینکه دشمنان از امنیت ایران نگران هستند به خاطر وحدت است. به خاطر وحدتی که در سایه حضور مرجع بزرگوار و ولی فقیه مقام معظم رهبری است.

استاندار گلستان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، گفت: تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب ها، معنوی بودن آن است.

هاشمی با اشاره به اینکه انقلاب ما دستاوردهای منطقه‌ای بسیاری داشت، تصریح کرد: ایران در منطقه محوری کشورهای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سرنگونی رژیم منحوس پهلوی به عنوان عامل دست نشانه آمریکا، رهایی همه‌جانبه کشور از وابستگی به غرب و وجود آرای مردمی از افتخارات سیاسی انقلاب ملت ما بود.

استاندار گلستان به دستاوردهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: بزرگترین دستاورد عزتی است که مردم به دست آوردند، هر چند مشکلاتی وجود دارد و باید گفت این مشکلات در همه کشورها وجود دارد. باید قدر این عزت را بدانیم.

هاشمی به دستاوردهای اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: ما در موضوعات مختلف اقتصادی خودکفا هستیم و این مسیر باید استمرار داشته باشد.

وی به دستاوردهای علمی بخصوص در زمینه های هسته ای، علوم نانو و بیو تکنولوژی اشاره کرد و افزود: انرژی و انگیزه ما باید روز به روز بیشتر شود و باید همین مسیر موفقیت ها را دنبال کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: استان گلستان نیز مانند سایر استانها مسیر توسعه را دنبال می کنند هرچند که در مناطقی محرومیت‌های وجود دارد و این کار همکاران من را بیشتر می کند.

هاشمی تاکید کرد: هر زمان که دولت نیاز به کمک داشت فقط با حضور و مشارکت مردم موفق بوده و اگر اعتماد مردم به مسئولین بیشتر شود، قطعاً موفقیت‌های ما بیشتر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر