c_300_250_16777215_10_images_66750.jpg

 ترکمن سسی- احسان مکتبی در مراسم نکوداشت موسی جرجانی گفت:در دنیای امروز ایران ما به نخبگان و شخصیت هایی همانند موسی جرجانی نیاز داریم زیرا که کار آنها در حفظ و ارتقاء و غنای فرهنگ قومی و فرهنگ هویت ساز بسیار ارزشمند است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، احسان مکتبی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در مراسم نکوداشت موسی جرجانی اظهار کرد: شرایط پر تلاطم امروز جهان و سیطره فضای مجازی بر تمامی ابعاد زندگی افراد ما را ملزم می کند تا در راستای حفظ فرهنگ هویت ساز از تلاشگران این عرصه که سال های سال زحمت کشیدند قدردانی بکنیم و تلاش های ارزشمند آنها را ارج بنهیم و آنان را برای نسل جوان معرفی بکنیم تا فرهنگ قومی را از تاثیر و نفوذ فرهنگ های دیگر مصون نگه داریم.
 احسان مکتبی افزود: موسی جرجانی سالیان دراز زحمت کشید و با آثار خود تلاش کرد تا هنرمندان لایق قوم ترکمن را به جهانیان و فرهنگ های دیگر معرفی بکند و از این مسیر فرهنگ قومی خود را غنا بخشد.
گفتنی است مراسم نکوداشت موسی جرجانی نویسنده و پژوهشگر فرهنگ ، هنر و ادب ترکمن ، پنج شنبه 9 فروردین ماه با حضور نماینده گرگان و آق قلا در مجلس و فرماندار آق قلا و برخی مسئولین استانی و اقشار مختلف مردمی در آق قلا برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر