c_300_250_16777215_10_images_66753.jpg

ترکمن سسی- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه برون، گفت: مصرف کنندگان داخلی حق دارند از کالایی که مرغوب و با کیفیت است استفاده کنند.


به گزارش ترکمن سسی ،آخوند عبدالغفور چرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به نامگذاری به جا و شایسته امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: تولید کنندگان داخلی باید در جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود تلاش کنند و تولیدات خودشان را برای اینکه در بازار بماند قابل رقابت با اجناس خارجی مرغوب قرار دهند.
به گفته وی؛ در دنیای امروز کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از مهمترین عواملی است که مشتریان در خرید کالا به آنها توجه زیاد نشان می دهند، پس ضروری است در این راستا شاهد افزایش کیفیت کالاهای ساخت وطن باشیم.
رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اذعان بر نیاز مبرم تولید کنندگان داخلی به حمایت جدی مردم و مسئولان از آنان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درک این مسئله که تولید کنندگان و مولدان داخلی نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند شعار امسال را به حمایت از کالای ایرانی اختصاص داده اند.
وی، افزود: اگر این قسمت از اقتصاد کشور رسیدگی نشود و به حال خود رها شود می تواند بسیاری از قسمت های دیگر کشور را فلج نماید.
به گفته وی؛ مسئولان تا حد ممکن از ورود کالای خارجی و نیز کالاهای قاچاق جلوگیری نمایند تا فرصت های شغلی داخلی از بین نرود.
آخوند چرکزی با یادآوری اینکه بازار داخلی کشور نظارت دقیق دولت و افراد مرتبط با صنف بازار را می طلبد، ابراز کرد: نظارت مستمر و دقیق بر روی بازار و همچنین واحدهای تولیدی علاوه بر کاهش تخلفات اقتصادی در کشور از بروز مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی نیز جلوگیری می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر