c_300_250_16777215_10_images_66980.JPG

ترکمن سسی- امانگلدی ضمیر در مراسم نکوداشت مختومقلی در آق قلا اظهار کرد: در سطر به سطر اشعار مختومقلی فراغی دغدغه همبستگی اجتماعی مردم ،  صلح و آرامش و امنیت برای مردم آشکار است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، در این مراسم فرماندار شهرستان آق قلا افزود: عارف و شاعر بزرگ ما همواره درد دین ، قرآن و مسائل اجتماعی مردم را داشت و کوشیده است تا احساسات و آگاهی های خود را برای اصلاح امور مردمی که به آنان عشق می ورزید به شیواترین بیان منتقل بکند.
ضمیر خاطر نشان کرد: ما همگی وظیفه  داریم این شخصیت بزرگ را به طور شایسته تکریم و دغدغه های وی را به نسل جوان برسانیم.
امانگلدی ضمیر با اشاره به اینکه خود زاده روستای کرند در نزدیکی آق توقای است گفت: روستای ما مشرف به کوه های سونگی داغ است و با مشاهده سونگی داغ به یاد مختومقلی فراغی و اشعار او درباره سونگی داغ می افتم.
فرماندار شهرستان آق قلا در پایان از مجریان این برنامه ، اسماعیلی و سوقی که از مجریان توانمند شهرستان آق قلا هستند تشکرنمود و آنان را از افتخارات شهرستان یر شمرد.
مراسم نکوداشت 285-مین سالگرد تولد عارف و شاعر بزرگ ترکمن مختومقلی فراغی عصر امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری ،فرماندار آق قلا ، مدیران محلی و مردم فرهنگ دوست در مجتمع فرهنگی و هنری برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر