c_300_250_16777215_10_images_67021.jpg

ترکمن سسی- دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جام مختومقلی با حضور گسترده علاقه مندان در سالن روباز دولت محمد آزادی در آق توقای برگزار گردید.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مراوه تپه، دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جام مختومقلی فراغی با استقبال بی نظیر علاقمندان به ورزش والیبال و کشتی گورش روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه برای اولین بار در فضای ورزشی روبازدولت محمد آزادی واقع در در جوار آرامگاه مختومقلی فراغی برگزار گردید.
در این مسابقات که با حضور دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر هاشمی استاندار محترم گلستان ،مهندس شهرام کوسه غراوی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای مراوه تپه، کلاله ، مینودشت و گالیکش ،آقای تاجی فرماندار مراوه تپه و رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان و مسولین ادارات شهرستان در 2 رشته والیبال با شرکت 4 تیم و کشتی سنتی گورش با شرکت 10 تیم با حمایتهای مالی کارخانه آرد خوشه مراوه تپه مراوه تپه برگزار گردید و نتایج ذیل بدست آمد.
نتایج والیبال جام مختومقلی :
تیم گنبد B قهرمان و تیم گنبد A به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
نتایج مسابقات کشتی گورش:
وزن 68 کیلو گرم نوروز آرام از تیم گنبد مقام اول ، حشمت چادر نشین از تیم خراسان شمالی مقام دوم
وزن 75 کیلوگرم میکائیل دازی از تیم گنبد مقام اول ، طالب مرادی از تیم مراوه تپه مقام دوم
وزن 82 کیلو گرم حاجی محمد پاینده از مراوه تپه مقام اول، امیر چادر نشین از خراسان شمالی مقام دوم
وزن 90 کیلو گرم یعغوب کر از تیم آق قلا مقام اول، نوراله پورقاز تیم سیمین شهر مقام دوم
وزن 100 کیلوگرم علی میرابی از آق قلا مقام اول ، داود عوض زاده از تیم کلاله مقام دوم
 این مسابقات که هرساله با نام جام مختومقلی فراغی برگزار می شود با شرکت ملی پوشان و نام آوران کشتی کشور و بازیکنان لیگ برتر و دسته یک والیبال کشور موجب رضایت علاقمندان به ورزش می گردد. جوایز این دوره از مسابقات در رشته والیبال مبلغ 000/ 000/20 ریال برای تیم قهرمان و مبلغ 000/000/10 ریال برای تیم دوم به همراه حکم قهرمانی و مدال مسابقات و یادبود آرم مختومقلی فراغی اهدا گردید و در رشته کشتی سنتی گورش نیز مبلغ 000/000/5 ریال برای نفرات برتر هر وزن و برای نفرات دوم هر وزن نیز یک عدد جانمازی با ارزش 000/000/2 ریال به همراه حکم قهرمانی و مدال مسابقات و یادبود آرم مختومقلی فراغی اهدا گردید اهدا گردید .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر