c_300_250_16777215_10_images_68234.jpg

ترکمن سسی- جلسه 43  محفل فقهی احناف ترکمن صحرا طی روزهای چهارشنبه ۶ تیر و پنج شنبه ۷ تیرماه ۱۳۹۷ در روستای چنارلی برگزار شد.


اعضای هیأت افتاء از کارشناس و نماینده ایران خودرو جناب حاج حمید امانی جهت توضیح نحوه  ثبت نام  و پیش فروش خودرو  و انواع آن سوالاتی مطرح  نمودند ، که ایشان بصورت مفصل به سوالات علمای حاضر در جلسه پاسخ فرمود.
در جلسه صبح پنچ شنبه، پیش از جلسه، جناب سبزی معاونت بیمه ایران استان گلستان در مورد بیمه های رایج در کشور توضیحاتی ارائه نمود و در ادامه جلسه به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد و مقرر شد در جلسه آتی بصورت مفصل به مشکلات بیمه ای و ارائه راهکارهای شرعی آن پرداخته شود .
جناب رضا زاده مشاور فقهی بانک انصار کشور و هیأت همراه ، جناب رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان و جناب اسماعیلی معاون بانک انصار گلستان ،توضیحاتی در مورد خدمات این بانک ارائه نمودند و خواستار همکاری علماء احناف با این بانک و ارائه راهکارهای شرعی آن طبق مذهب حنفی شد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 سخاوی 1397-04-12 09:06
حضور بانکها در زندگی روزمره احاد مردم ، اجتناب ناپذیر است . انچه که در این امر ضروری به نظر میرسد ، اشنایی مومنین محترم ، با قانون عملیات بانکدتری بدون ربا ، عقود اسلامی و جزئیات آنست .اساس کار بانکها و موسسات شبه بانکی در قانون ، معاملات غیر ربوی است . فقط در خصوص جریمه تاخیر اختلافاتی وجود دارد که بطور جد باید بان پرداخته شود . مقید و متعهد بودن طرفین ( بانک و مشتری ) در عمل نیز مشکل شرعی دیگریست که با کمی وسواس و آگاهی حل شدنیست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر