c_300_250_16777215_10_images_68261.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه درمجلس شورای اسلامی با مهم دانستن شرایط اقتصادی کشور، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همراهی برای رفع مشکلات نیاز داریم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام کوسه غراوی درجلسه شورای اداری مینودشت در شرق گلستان گفت: همدلی و همراهی مسئولان کشور فارغ از هر نوع جریان یا گروه سیاسی با یکدیگر برای رفع مشکلات مردم بویژه درحوزه اقتصادی از ضروریات امروز جامعه است.
وی افزود: با وجود اینکه مسئولان بخش های مختلف کشور تلاش های قابل تقدیری برای رفع مشکلات انجام می دهند اما بایستی این تلاش ها بیشتر از دیگر زمان ها صورت گیرد.
کوسه غراوی با بیان اینکه رفع مشکلات و کمبودها در کشور، استان و شهرستان به تنهایی امکان پذیر نیست، اضافه کرد: همکاری، هماهنگی و هم افزایی مدیران با یکدیگر، با فرماندار و نماینده مجلس در رفع مشکلات ضروری است.
وی با گله مندی از مدیران مینودشت و با تاکید بر ضرورت هماهنگی و ارتباط بیشتر با نماینده مجلس، تصریح کرد: در دو سال گذشته و از مجموع 60 تا 70 مدیر این شهرستان، تنها پنج مدیر در بیان مسائل و مشکلات و پیگیری آن با بنده ارتباط داشته اند.
نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باوجود اینکه حوزه انتخابیه بنده هفت هزار کیلومترمربع معادل یک سوم وسعت استان بوده و 440 روستا، چهار فرمانداری و تعدادی بخشداری دارد و یک نماینده برای این منطقه کافی نیست، اما باید تلاش های خود را برای رفع مشکلات مردم بیشتر نماییم.
کوسه غراوی گفت: استفاده از همه ظرفیت ها و ارتباط و هماهنگی بیشتر با مدیران ستادی شهرستانی، استانی و نماینده مجلس می تواند در رفع برخی مشکلات راهگشا باشد و نباید به خاطر مسائل جناحی و قومی، خدای ناکرده پیگیری ها برای رفع مشکلات و نیز خدمت به مردم متوقف شود.
وی همچنین بامهم دانستن مساله اشتغال و با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده بالاخص در مناطق روستایی، برلزوم اطلاع رسانی صحیح به روستاییان برای بهره مندی از این تسهیلات تاکید کرد و افزود: بسیاری از جوانان روستایی از این موضوع اطلاع ندارند.
کوسه غراوی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران و دهیاران باید ظرفیت ها و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری را برای مردم و بخش خصوصی معرفی نمایند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 سخاوی 1397-04-12 08:35
همگان ، در همه جا ، تا توانستن خراب کردن و خیانت . وطن را سوق دادند به سوی فنا و نابودی همه جانبه . حکومت و ملت دست در دست هم . و هر کس در این مخروبه در جستجوی گنج و زیر خاکی برای خود است . تضاد و جنگ منافع ، در همه عرصه ها . حکومتیان درگیر با یکدیگر و در مقابل ملت و ملت متنفر از حکومت و ارزومند سر به تن کس نبودن ! دیرگاهیست که دوران همدلی و وحدت و شعار به سر امده اقای نماینده و ان دیگران . هیچکس امیدی ندارد و خسته و وازده از امیدوار بودن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر