c_300_250_16777215_10_images_68272.JPG

ترکمن سسی- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم استقبال از سردار آزمون در این شهرستان گفت: ضمن تشکر از این اقدام لازم است مسوولان دلخوری‌های سردار آزمون را جبران و از او دلجویی کنند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بنده به مدیران شهرستان برای حل مشکل زیرساختی در آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) تذکر دادم، گفت: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به بنده قول دادند تا قبل از ماه محرم تمامی مشکلات در این حوزه مرتفع شود اما متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه فرماندار گنبدکاووس احمد دستمرد معاون عمرانی خود را مسوول کارگروه رسیدگی به مشکلات زیرساختی راه و ترافیک مجاور آسان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) معرفی کرده‌اند، افزود: متاسفانه این کارگروه تا به امروز هیچ کاری را صورت نداده و اتفاقی در این حوزه دیده می‌شود که موجب دلخوری و گلایه دوستانه ما از این مسوولان شده است.
امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به دلیل برگزاری مراسم باشکوه استقبال از «سردار آزمون» و برخی اقدامات موثر و تاثیرگذار در حوزه جوانان شهرستان، اظهار کرد: صمیمانه از توجه جدی ایشان به حوزه جوانان در کنار ورزش و فهم درست ماموریت‌ها تشکر می‌کنم.
ترابی با اشاره به اینکه سردار آزمون به دلیل جوانی و حساسیت‌های عاطفی این دوران دلخوری‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه مسوولان و مدیران شهرستانی، استانی و حتی کشوری است که دلخوری‌های این جوان را به نحوی جبران کرده و موجب شوند تا وی در شرایط روحی مناسبی قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان با حضور هشت نفر از فعالان این حوزه اقدام بسیار خوب و ارزشمندی است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات جوانان به ویژه در بحث ازدواج گام‌های مثبت و ارزنده‌ای را در این حوزه برداریم.
امام جمعه گنبدکاووس انتظارات جوانان را از مدیران در سطح شهرستان بسیار نجیبانه و حداقلی دانست و گفت: این عزیزان اصلا توقع بزرگی از مسوولان ندارند و تنها می‌خواهند ببینند که مسوولان آنها برای رفع مشکلات اساسی آنها از جمله ازدواج و اشتغال تلاش می‌کنند.
ترابی با تاکید بر اینکه برای رشد و پیشرفت شهرستان گنبدکاووس نیازمند حضور جوانان در صحنه‌های مختلف ایده‌پردازی تا اجرای ایده‌ها مبتکرانه در شهرستان هستیم، افزود: همه شاهد هستید که در هر کجای این شهرستان رشد و توسعه‌ای محقق و ممکن شده پای حضور جوانان خوش فکر و با همت در میان بوده و تداوم موفقیت‌ها نیز به میزان حضور جوانان و بهره‌مندی از توان و همت آنها وابسته شده است.
گفتنی است در این نشست برخی از جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان گنبدکاووس و همچنین مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای حل مشکلات جوانان به بحث و تبادل‌نظر در این موضوع پرداختند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر