c_300_250_16777215_10_images_68291.jpg


ترکمن سسی- رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اجرای طرح مدیریت دانش برای استفاده حداکثری از ظرفیت علمی و تجربیات کارشناسان و مدیران فعال در حوزه رسانه های دیجیتال کشور ضرورت دارد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا ؛ محمد صادق افراسیابی شامگاه سه شنبه در آئین گشایش نمایشگاه الکامپ در گرگان مرکز استان گلستان اظهارداشت: اجرای طرح مدیریت دانش؛ سطح سواد رسانه ای و دانش برنامه ریزان و فعالان حاضر درحوزه ارتباطات و فناوری را ارتقا خواهد بخشید
وی ادامه داد: هنگامی که کارشناس و یا مدیری در سطح یک سازمان فرهنگی و یا رسانه ای مسوولیت داشته و به هر دلیلی نفر بعدی جایگزین او می شود باید ترتیبی اتخاذ که تجربیات، اطلاعات و دستاوردهای وی در سازمان محفوظ بماند و دانش آن سازمان مدیریت و مورد استفاده قرار گیرد.
به گفته وی؛ همان گونه که در حوزه پزشکی و فنی این طرح در حال انجام است باید طرح مدیریت دانش را در حوزه رسانه های دیجیتال نیز فعال کنیم.
**افزون بر 88 هزار پایگاه اینترنتی لگو هوشمند شامد را دریافت کردند
وی به اقدامات مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد در خصوص افزایش اعتماد مردم به پایگاه های مجازی اشاره و اضافه کرد: 88 هزار و 860 پایگاه اینترنتی در کشور موفق به دریافت لگو هوشمند 'شامد' شده اند و این میزان در رسانه های مجازی به رقم 28 هزار و 664 مورد رسیده است.
افراسیابی افزود: باید با فرهنگ سازی و گفتمان سازی سواد رسانه ای و اطلاعی مردم را افزایش دهیم و یکی از این راهبردها لگوی هوشمند شامد است.
او گفت که مردم باید سایت های دارای لگو شامد را بشناسند و این نشانه به آنان کمک می کند که سایت های قابل اعتماد را تشخیص دهند.
به گزارش ایرنا هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال دراستان گلستان تا 22 تیرماه هر روز از ساعت 17 الی 22 پذیرای علاقمندان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر