c_300_250_16777215_10_images_68462.jpg

ترکمن سسی- امام‌جمعه اهل سنت حصارچه گفت: ملت مسلمان ایران گوش‌به‌فرمان رهبری معظم انقلاب در مقابل همه دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و فریب تبلیغات آنها را نخواهند خورد.


آخوند محمد پروانه در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بابیان اینکه دو نعمت است که بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: اولین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی داشته است نعمت سلامت و عافیت است.
وی افزود: هرگاه انسان مبتلا به بلایی می‌شود، قدر این نعمت عظیم الهی را می‌فهمد و به یاد روزهایی می‌افتد که کفران نعمت می‌کرده است.
امام‌جمعه حصارچه ادامه داد: دومین نعمت، نعمت امنیت است. انسان در پناه آرامش و امنیت می‌تواند به زندگی خود ادامه دهد و عبادت خدا را بنماید و هرگاه این نعمت از او دریغ شد، سردرگم و مستأصل می‌شود و از خدا می‌خواهد که هر چه دارد را بدهد و امنیت او حاصل شود.
وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام دشمنی‌هایی که در طول این چهل سال با آن روبرو بوده است از بهترین امنیت در منطقه و جهان برخوردار است، اظهار داشت: این مسئله را کسانی که به کشورهای دیگر دنیا به‌ویژه کشورهای منطقه سفرکرده‌اند از نزدیک مشاهده نموده‌اند. در برخی از کشورها چنان ناامنی حاکم است که فردی که از خانه خود خارج می‌شود امید زنده برگشتن به خانه خود را ندارد و ممکن است جان و مال و ناموس او به خطر افتد.
آخوند پروانه افزود: ملت مسلمان ایران به حرف دشمنان دیرینه نظام کوچک‌ترین اهمیتی نمی‌دهند. دشمن درصدد است تا با تبلیغات مسموم در فضای مجازی ملت را نسبت به دولت و نظام بدبین نمایند. لذا می‌بایست در این زمینه گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب به این جوسازی‌ها اعتنایی نکنیم و وحدت خود را حفظ نماییم.
امام‌جمعه اهل سنت رازو جرگلان ادامه داد: کسانی که جو کشور را ملتهب می‌کنند و اموال عمومی را تخریب می‌نمایند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. بحمدالله مردم مسلمان و مؤمن ترکمن همیشه گوش‌به‌فرمان رهبری بوده و در مقابل همه دسیسه‌های دشمن ایستادگی کرده‌اند و هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر