c_300_250_16777215_10_images_68960.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت: این جشنواره ۱۳ شهریور ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگان آغاز می شود.


به گزارش ترکمن سسی، عادله کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان ۱۳ شهریور ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگان آغاز می شود.
ضمن یادآوری اینکه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: از آثار راه یافته به جشنواره ۶ اثر هنری در این دوره از رقابت ها هنرنمایی می کنند.
وی ادامه داد: نمایش «گلماه» به نویسندگی روح اله نوری و کارگردانی میلاد گیلانی، «باغ وحش جهانی» به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی و «امیرکبیر ۲۰۱۸» برداشت آزاد از نمایش شهر غصه و کارگردانی رهبان مسلمی عقیلی و رضا پورتراب زاده در نخستین روز جشنواره به روی صحنه می رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی و کارگردانی عماد رجبلو، «مِرِجن» به نویسندگی بهرام محمد ایری و کارگردانی رسول اونق و شهروز ایری و «جای امن» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم مهدوی در دومین روز از جشنواره اجرا می شود.
وی با بیان اینکه نمایش ها ساعت ۱۵، ۱۹:۳۰ و ۲۱ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود، افزود: نقد و بررسی نمایش «گلماه» ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز سه شنبه در سالن هنر تالار فخرالدین اسعد گرگان انجام می شود.
کشمیری خاطر نشان کرد: جلسه نقد و بررسی «باغ وحش جهانی» ساعت ۹ صبح، «امیرکبیر ۲۰۱۸» ساعت ۱۰.۳۰ صبح و نمایش «دشمن خدا» ۱۷ عصر روز چهارشنبه همچنین نمایش «مِرِجن» ساعت ۹صبح و «جای امن» ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
وی آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان را ساعت ۱۸ روز پنجشنبه اعلام کرد و گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت ها در مراسم اختتامیه جشنواره مشخص خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر