c_300_250_16777215_10_images_69071.JPG

ترکمن سسی- فاروس باقری دانش آموخنه و مدرس تئاتر در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان گفت: هنرمندان و گروههای نمایشی استان ضمن حفظ ارتباط با مردم شهر در طول سال اجراهای مداوم داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، فاروس باقری در آیین اختتامیه جشنواره با اشاره به حضور چشمگیر جوانان در جشنواره، گفت: بدون تردید برای مسئولان جای بسی خوشحالی که دارای این سرمایه های اجتماعی هستند و با این حجم نیرو و اشتیاق امیدواری های زیادی برای رشد هنر نمایش در گلستان وجود دارد.
عضو هیات داوران جشنواره با تاکید بر اهمیت آموزش خیل عظیم علاقمندان در عرصه تئاتر افزود: تئاتر یک دانش است و سیاستگزاران عرصه فرهنگ و هنر باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: حتی اگر مسئولان کاری برای آموزش آن ها انجام ندهند خود هنرمندان موظف هستند با دانش پذیری و احساس نیاز به آموزش به هر طریق ممکن نیازهای آموزشی خود را دریافت بکنند.
این دانش آموخته و مدرس تاتر، خاطرنشان کرد: گسست بین نیروهای جوان و پیشکسوت احساس می شود ، لذا ضرورت دارد در عرصه تئاتر از بزرگترها به عنوان مشاور استفاده شود و این عزیزان می توانند کمک شایانی در گسترش و رشد نویسندگی ، اجرا و کارگردانی نمایش داشته باشند.
فاروس باقری تصریح کرد: گروه ها نباید به جشنواره به عنوان هدف بنگرند بلکه جشنواره باید بهانه ای باشد تا هنرمندان عرصه تئاتر در طول سال با اجراهای پیوسته کار بکنند و همیشه با مردم شهر خود ارتباط بگیرند.
این دانش آموخته تئاتر در پایان از مسئولین خواست تا هنرمندان را دریابند و برنامه های منسابی داشته باشند تا هنرمندان بتوانند استفاده بکنند.
شایان ذکر است بیست و نهمین جشنواره تاتر استان گرگان از 13 تا 15 شهریور ماه به در تالارفخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر