c_300_250_16777215_10_images_69081.JPG

ترکمن سسی - مدرسه تابستانی زیست محیطی با حضور بیش از 50 پژوهشگر برجسته از کشورهای مختلف به میزبانی موسسه سبزگامان بسکی، عصر جمعه در جنگل گلستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، کنفرانس بین المللی و مدرسه تابستانی زیست محیطی با عنوان آموزش برای محیط زیست پایدار به میزبانی موسسه سبزگامان بسکی برگزار شد و شرکت در این گفتمان آموزشی به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل زیست محیطی پرداختند.
سلیمان آرخی مدیر ورابط عمومی موسسه سبزگامان بسکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد:
این کنفرانس و مدرسه تابستانی در راستای تبادل تجارب بین المللی پژوهشگران فعال در عرصه محیط زیست برگزار شده و شرکت کنندگان ضمن بازدی از پارک ملی با پتانسیل عظیم پارک ملی گلستان آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی موسسه سبزگامان بسکی افزود: در راستای اهداف و فعالیت های دکتر بسکی در حمایت از محیط زیست کشور و به ویژه استان گلستان تلاش می کنیم تا با برگزاری چنین گفتمان هایی گام های موثری برای فرهنگ سازی و آموزش نسل های آینده برداریم تا حفظ محیط زیست سالم و پاکی داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر