c_300_250_16777215_10_images_69098.jpg

ترکمن سسی-طی حکمی از سوی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، ابوالفضل طهماسبی به عنوان سرپرست دانشگاه گنبدکاووس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، در حکم منصور غلامی خطاب به ابوالفضل طهماسبی آمده است: با سلام، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه گنید کاووس منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیات‌علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
ابوالفضل طهماسبی متولد ۱۳۵۴ در مشهد مقدس، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی – مرتع‌داری از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم مرتع از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.
طهماسبی استادیار پایه ۲۴ گروه مرتع و آبخیز داری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس است و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۵ مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین المللی، ارائه بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین المملی و عضویت در انجمن علمی مرتبط با رشته تحصیل خود از سوابق علمی و پژوهشی وی است.
از سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر طهماسبی می‌توان به مدیریت واحد کتابخانه و اینترنت دانشگاه گنبد کاووس و مدیریت امور آموزشی و عضویت در کمیسیون موارد خاص این دانشگاه، مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی گرگان، مدیریت امور داخلی نشریه علمی و پژوهشی حفاظت زیست بوم گیاهان، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و عضو فعال نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان اشاره کرد./ ایلنا

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر