c_300_250_16777215_10_images_1_69415.jpg

ترکمن سسی- جمشید حمیدی کارشناس والیبال و فعال رسانه ای به مسئولین گلستانی پیشنهاد داد راه اندازی مرکز توسعه والیبال ساحلی اسیا در بندرترکمن را پیگیری بکنند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، جمشید حمیدی عصر دیروز در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی در بندرترکمن در گفتگو با خبرنگاران گفت: برگزاری تور جهانی تک ستاره بندرترکمن در شرایط تحریم ها و تهدیدهای فعلی، جایگاه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ایران را در افکار جامعه جهانی ارتقا می دهد به طوری که در عرصه های دیگر با میلیاردها تومان هزینه نیز نمی توان این تاثیرات مثبت را رقم زد.

این کارشناس ولیبال و رسانه پیشنهاد داد با پیگیری مدیران ارشد و متولیان ورزش استان راه اندازی مرکز توسعه والیبال آسیا در بندرترکمن دنبال شود.

وی تصریح کرد: استقبال بسیار گسترده مشتاقان ورزش والیبال در ترکمن صحرا از بازی های تور تک ستاره نشان داد که ورزش والیبال ساحلی با این مسابقات جان تازه ای گرفته و با برنامه ریزی و ایجاد مرکز توسعه والیبال ساحلی در بندرترکمن در آینده می توان نتایج ارزشمندی گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر