c_300_250_16777215_10_images_1_38887.jpg

ترکمن سسی- رییس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی بندرترکمن گفت: عصر دیروز یک کارگر در شهرک صنعتی پنج پیکر در حومه شهرستان ترکمن بر اثر سقوط در قیف مواد مصرفی کارخانه جان خود را از دست داد.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بندرترکمن، حمزه بسیم اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۵:۴۵ عصر روز گذشته با اعلام حادثه گیر کردن کارگر در قیف به آتش‌نشانی، نجاتگران آتش نشانی ترکمن به همراه تجهیزات کامل روانه محل حادثه شدند.

وی افزود: کارگر جوان در حالی که در سطحی بالاتر مشغول ریختن خوراک دام به داخل قیف بود، به ناگهان به داخل قیف این دستگاه سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه گیر کردن  بدن این کارگر جوان در داخل قیف و فرورفتن در حجمی از مواد مصرفی کارخانه موجب خفگی کارگر شده است، اظهار کرد: متاسفانه وی در اثر این حادثه فوت کرده بود.

به گفته بسیم، ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه ضمن برقراری ایمنی در محل، جسم بی جان این جوان را پس از رهاسازی از داخل دستگاه خارج و تحویل نیروی انتظامی دادند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر