c_300_250_16777215_10_images_1_69425.jpg


ترکمن سسی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در گنبدکاووس 5 گروه در حوزه تئاتر فعالیت دارند که بیش از 150 نفر هنرجو و بازیگر در این حوزه فعال هستند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از قابوس نامه، رضا شجاعی، در جمع خبرنگاران با موضوع تئاتر شهرستان اظهار کرد: از 5 گروه فعال در حوزه تئاتر، یک گروه ثبت ملی و کشوری شده  است و 2 گروه دیگر در حوزه استانی فعالیت خود را به ثبت رساندند.
وی افزود: گنبدکاووس در حوزه تئاتر سابقه بسیار درخشان و دیرینه دارد و زمانی که استان گلستان جز استان مازندران محسوب می شد، بازیگران توانمند در حوزه تئاتر مازندران از این شهرستان بودند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس بیان کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و شناخت و آگاهی رسانی به مردم از زبان هنر که بهترین زبان فهم و درک موضوع در جهان است، نمایشنامه " همین چند روز پیش" با همین مضمون در شهرستان اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: در این نمایشنامه روایت 3 زن از 3 جهت مختلف در مورد آسیب های اجتماعی زنان پرداخته شده و با توجه به اینکه با زندگی روزمره زنان امروز مطابقت دارد، امید داریم مورد استقبال مردمی قرار گیرد.
شجاعی ادامه داد: این نمایشنامه از 25 مهرماه امسال به مدت 10 شب در گنبدکاووس اکران خواهد شد و امید داریم رسانه ها در این حوزه همکاری بیشتری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه تئاتر داشته باشند.
سعید کاظمیان، نویسنده و کارگردان این نمایشنامه اظهار داشت: علی رغم اینکه گنبدکاووس مهد تئاتراستان گلستان است،  اما متاسفانه یک سالن آمفی تئاتر برای تمرین ندارد.
وی افزود: در مرکز استان 2 سالن آمفی تئاتر وجود دارد،  اما در 10 سال گذشته در گنبدکاووس یک پروژه فرهنگی اجرا نشده است!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر