c_300_250_16777215_10_images_1_n83074946-72617496.jpg

ترکمن سسی- با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، جمعی از مدیران استان و مسئولان نهادها و دستگاه های اجرایی مراوه تپه، روز دوشنبه فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از خدمات اسماعیل تاجی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایرنا گلستان ، در این آیین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با بیان اینکه کشورمان سابقه چند هزار ساله مبتنی برسنت و ارزش های فرهنگی دارد، اظهارداشت: با پاسداری از سنت ها، گرایش های فرهنگی و فکری می توانیم ایرانی متحد، قدرتمند و یکپارچه داشته باشیم.
احسان مکتبی مردم داری را رکن اساسی و مهم در اداره امور برشمرد و گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و این مردم به ما به عنوان خدمتگزار خود حرمت، ارزش، هویت و مسئولیت دادند.
وی در ادامه ارتقای ارزش های قوم ترکمن را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اقوام مختلف ایرانی درجهت ارتقای آگاهی های خود در حوزه های مختلف تلاش مستمری باید داشته باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، حضور ومشارکت جوانان و زنان در همه حوزه های فکری و فرهنگی مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به فعالان فرهنگی، نظری و سیاسی و آنهایی که متمایز می اندیشند را مورد تاکید قرار داد و گفت: آنان انتظار دارند حاکمیت به آنها توجه لازم را داشته باشد.
مکتبی درادامه تاکید کرد : فرماندار جدید مراوه تپه درکنار توجه به مشکلات اقتصادی، درجهت ارتقا و بهبود زندگی لایه های مختلف اجتماعی مردم این شهرستان گام های اساسی و رو به جلو بردارد.
درادامه این آیین، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان از خدمات اسماعیل تاجی فرماندار پیشین مراوه تپه تقدیر و یازمراد کوسه غراوی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.
دراین مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری مراوه تپه برگزار شده بو، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران، ائمه جمعه، روحانیون و جمع زیادی از اهالی شهرها و روستاهای این شهرستان حضورداشتند.
فرماندار جدید مراوه تپه، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی است و از سال 1385 تاکنون به عنوان رییس اداره آموزش اداره کل منابع طبیعی استان گلستان فعالیت داشته است؛ وی همچنین نخستین فرماندار بومی این شهرستان است.
شهرستان مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفرجمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر