c_300_250_16777215_10_images_1_n83077702-72622229.jpg

ترکمن سسی - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور در خانه خود به مصاف شهرداری ارومیه رفت و با نتیجه 3 بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، این دیدار عصر چهارشنبه در سالن ورزشی المپیک شهرستان گنبدکاووس با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر حامی شهرداری گنبد برگزار شد.
گیم اول بازی درحالی شروع شد که تیم میزبان برتری نسبی خود را از ابتدای بازی با فاصله 3 امتیازی نسبت به حریف نشان داد ولی در برخی مقاطع به دلیل اشتباهات بازیکنان در زدن سرویس، به حریف همنام ارومیه ای خود فرصت می داد تا فاصله را کمتر کند.
تماشاچیان حاضر در سالن نیز بی امان تیم خود را تشویق می کردند و در همین بین یکی از بازیکنان حریف هم به دلیل اعتراضات بی مورد از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد و در پایان این گیم میزبان با کسب نتیجه 25 بر 21 موفق به برتری شد.
وقت دوم با شروع طوفانی تیم شهرداری گنبد آغاز شد بازیکنان تیم گنبد با کم کردن اشتباهات خود و استفاده بهتر از ضربات روی تور تا نیمه بازی قاطعانه و با فاصله 8 امتیازی از حریف خود پیش افتادند.
تیم میهمان که مغلوب فضای سالن شده بودند و از طرفی نمی توانستند امتیاز بگیرند در چند مرحله به داور اعتراض کردند که داور مسابقه به یکی از بازیکنان تیم ارومیه کارت قرمز نشان داد و در نهایت این گیم نیز با نتیجه 25 بر 14 به نفع میزبان به پایان رسید.
تیم گنبد در گیم سوم بازی نیز همانند دو گیم پیشین بهتر از حریف ظاهر شد و با ارائه یک بازی حساب شده و تماشاگر پسند توانست با نتیجه 25 بر 15 این گیم را هم به پایان رسانده و در نتیجه کلی نیز سه بر صفر به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز این دیدار، مجموع امتیازات خود از دو بازی را به 6 امتیاز رساند.
دیدار تیم های شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه با قضاوت مسعود ذوقی و مرتضی علائی به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد.
به گزارش ایرنا، پیش از آغاز این دیدار، مراسم گلریزان برای یاشار کمی والیبالیست جوان گلستانی که مبتلا به بیماری سرطان شده، برگزار شد.
در این مراسم که با حضور پدر این بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان برگزار شد، تماشاگران به احترام یاشار کمی به صورت ایستاده شروع به تشویق کردند و اعضای شورای شهر و شهردار گنبدکاووس نیز از پدر یاشار کمی دلجویی نمودند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد امروز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که علاوه بر اختصاص 30 درصد بلیط فروشی مسابقه امروز، شورای اسلامی گنبد مبلغ 30 میلیون ریال و باشگاه شهرداری ارومیه نیز مبلغ پنج میلیون ریال به یاشار کمی هدیه می کنند.
به گفته جمال واحدی استقرار چند صندوق در ورودی سالن مسابقه و چاپ قبوض کمک و عرضه آن به تماشاگران از دیگر اقدامات برای برگزاری گلریزان به نفع یاشار کمی است.
یاشار کمی بازیکن جوان و خوش اخلاق اهل شهر بندرترکمن درغرب استان گلستان، متولد 1377 والیبالیست سابق تیم ملی نوجوانان است که والیبال را از سال 92 نزد مربی خود دردی محمد کمی شروع کرد و در سال 1395 با تیم نوجوانان استان گلستان به نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت؛ وی این روزها به سبب ابتلا به بیماری سخت سرطان استخوان در بستر بیماری است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر