c_300_250_16777215_10_images_1_2940761.jpg
ترکمن سسی- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: تامین اعتبار ساخت کانون فرهنگی و تربیتی در سیمین شهر از دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به گلستان است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان از گرگان، احسان گوهری راد، روز یکشنبه 6 آبان در جمع خبرنگاران گفت: سال تحصیلی امسال با 350 هزار دانش‌آموز و افزایش 400 کلاس درس در مقاطع مختلف آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال کمبوذد نیروی انسانی و امکانات در سطح استان نداشتیم، افزود: در ساماندهی امسال هیچ کلاسی بدون معلم نیست و کمبود نیروی انسانی با جذب نیروهای جدید آزمون ماده 28، دانشگاه فرهنگیان و نیروهای حق التدریسی و بازنشسته ها جبران شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از افتتاح 36 مدرسه با یکصد و 87 کلاس درس در ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهارداشت: این تعداد کلاس با اعتبار 30 میلیارد تومان از طریق خیرین و نوسازی مدارس ساخته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و 550 مدرسه در استا وجود دارد که از این تعداد 35 درصد آن تخریبی هستند و 20 درصد نیاز به استحکام سازی دارند.
 
گوهری راد با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به استان، این سفر را نوید بخش خواند و گفت: ساخت سه مدرسه در شهر گرگان،  تامین اعتبار جهت تکمیل فازنخست اردوگاه دانش‌آموزی نشاط، ساخت کانون فرهنگی تربیتی در سیمین‌شهر و تامین 3 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان استان از دستاوردهای سفر وزیر به استان است.
 
وی در خصوص سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به استان و رهاوردهای این سفر نیز افزود: در این سفر حدود 10 تا 12 پروژه فرهنگی، آموزشی و رفاهی با هزینه ریالی یکصد میلیارد تومان در استان تصویب شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، ساخت سالن ورزشی، مدرسه، تامین اعتبار برای فازهای بعدی اردوگاه دانش‌آموزی، ساخت کانون فرهنگی تربیتی و هنرستان و تامین اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی رفاهی شهرستان علی‌آباد کتول را از مصوبات سفر اعضای کمیسیون آموزش به استان برشمرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر