c_300_250_16777215_10_images_1_57771119.jpg

ترکمن سسی- در حادثه دیروز انفجار تانکر قیر در شهرک صنعتی گنبد، وضعیت فردی که دچار بیشترین سوختگی شده، بسیار نگران‌ کننده گزارش شده است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایلنا، روز گذشته حادثه انفجاری در شهرک صنعتی گنبد رخ داد که موجب سوختگی سه تن از کارگران (۹۰ درصد، ۷۵ درصد و ۱۰ درصد) شد.

به گفته مجید ایگدری (رییس اورژانس گنبد کاووس) این افراد ابتدا با اورژانس به بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس و سپس برای مداوای بهتر به بخش سوختگی بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال داده شدند. گفتنی است فردی که دچار سوختگی ۱۰ درصد شده بود، در همان عصر روز حادثه از بیمارستان مرخص شد.
در همین رابطه، علی فارسیانی (مسئول امور خانه کارگر در شرق استان گلستان) ضمن تایید خبر حادثه، به خبرنگار ایلنا گفت: این حادثه در شرکت «پاسارگاد عایق پارس» که یک شرکت تولیدکننده عایق رطوبتی است، رخ داده است.
غلامرضا طالبا (دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان) نیز، در رابطه با حادثه مذکور اظهار داشت: طبق صحبتی که با بازرس اداره کار گنبد داشته‌ایم در شرکت پاسارگاد عایق پارس، یک تانکر قیر (خالی) آسیب دیده بوده که امکان نشت کردن از آن وجود داشته است. دو نفر از کارگران برای تعمیر و بستن امکان نشت از تانکر، اقدام به جوشکاری آن از داخل می‌کنند که به خاطر گاز و حرارت بالای موجود در آن، انفجار شدیدی صورت می‌گیرد.
وی افزود: در این حادثه دو کارگری که در داخل تانکر بوده‌اند، دچار سوختگی ۷۰ درصد و ۹۰ درصد می‌شوند. یک نفر دیگر از کارگران نیز که به قصد کمک به همکارانش رفته بود، دچار سوختگی ۱۰ درصد شد.
وی گفت: طی گفتگویی که بازرسان اداره کار استان گلستان داشتم، از آنها خواستم که جهت بررسی ابعاد و جزییات این اتفاق  به محل حادثه رجوع کنند.
در همین رابطه نیز، یکی از منابع محلی ایلنا خبر داد فردی که دچار سوختگی ۹۰ درصد شده، در وضعیت بسیار وخیم و نگران‌کننده‌ای به سر می‌برد.
وی ۳۲ ساله و «احمد خمبر» نام دارد. فرد دچار ۷۵ درصد سوختگی نیز، «علی داودی» و ۳۲ ساله است.    

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر