c_300_250_16777215_10_images_1_13951202002267_Test_PhotoH.JPG

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به اینکه هر کس در دلش محبت به امام حسین (ع) را ندارد باید در ایمانش تجدیدنظر کند، گفت: مردم ما با تاسی به حسین (ع) انقلاب کردند و با عشق به او آن را تداوم می‌بخشند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند عبدالباسط نوریزاد صبح چهارشنبه در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و تسلیت این ایام به همه مسلمانان، اظهار کرد: همه ما باید از خداوند متعال بخواهیم که در این دنیا زیارت و در آن دنیا شفاعت امام حسین (ع) را نصیب ما کند.
وی با بیان اینکه پیامبر اعظم (ص) به حضرت فاطمه (س) می‌فرمایند که من تحمل شنیدن گریه‌های حسین (ع) که آن زمان کودکی خردسال بودند را ندارم، افزود: چگونه می‌شود که تنها چند سال بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) کسانی که ادعای مسلمان بودند این شخصیت وارسته و دردانه رسول خدا و سید جوانان اهل بهشت را به شهادت می‌رسانند؟
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تاکید بر اینکه کسانی که در مقابل امام حسین (ع) نمی‌توانند داعیه مسلمانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در آیات و روایات بسیاری آمده است که هر کس به پیامبر و خاندانش آزاری برساند دچار عذاب الیم خواهد شد.
نوریزاد با اشاره به اینکه هر که محبت اهل بیت (ع) را در دل نداشته باشد ایمانش کامل نیست، ادامه داد: افرادی که داعیه مسلمانی داشته اما در برابر امام حسین (ع) و خاندان پیامبر اکرم (ص) محبتی در دل نداشته باشد باید در ایمان خود تجدید نظر کند.
* قیام امام حسین (ع) نقاب از چهره منافقان برداشت
وی با بیان اینکه همه ما از ظلمی که به امام حسین (ع) و خانواده ایشان رفت متاثر و متالم هستیم، تصریح کرد: ایشان با قیام خود تمام حقیقت‌ها را نمایان کرده و نقاب از چهره بسیاری از مسلمان نماها برداشتند و نشان دادند که برخی مدعیان اسلام در نفاق به سر می‌برند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خطاب به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نیز گفت: مردم ما با تاسی از قیام امام حسین (ع) و نصرت الهی این انقلاب را به سرانجام رسانده‌اند و مادامی که به این راه و مرام ایمان دارند با تاسی به همان قیام، انقلاب را تداوم خواهند بخشید.
نوریزاد با تاکید بر اینکه شرط همراهی مردم با انقلاب در کنار همه بنیان‌های اعتقادی این است که شما نیز در کنار مردم باشید، اضافه کرد: مردم باید احساس کنند که مسوولان آنها در مشکلات و سختی‌ها در کنار آنها هستند و در مسیر رفع این مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر