c_300_250_16777215_10_images_1_69576.jpg

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، موضع قاطع خود را در مقابله با آمریکا نشان خواهند داد.


به گزارش ترکمن سسی ، آخوند محمد امین آدینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کلاله ضمن محکوم کردن سیاست‌های غلط آمریکا اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر آمریکاست و یکی از رخدادها و رکن اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
وی افزود: امسال مردم ما در روز 13 آبان با ابراز انزجار خود از سیاست‌های غلط آمریکا، تجدید مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی خواهند کرد.
امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله بیان داشت: دشمنان و به ویژه آمریکا از هیچ‌گونه توطئه برای از بین بردن انقلاب اسلامی در طول چهل سال دریغ نکردند و در این مدت مردم، مسئولان نظام و همه اقشار در برابر این توطئه‌ها ایستادگی و مقاومت کرده و با وحدت و انسجام ملی از کیان جمهوری اسلامی دفاع و محافظت کردند.
وی ادامه داد: تحریم ها و مشکلات اقتصادی ذره‌ای در اقتدار و مقاومت مردم خلاء وارد نخواهد کرد و مردم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری و در کنار مسئولان نظام جمهوری اسلامی این مشکلات را مانند مشکلات گذشته تحمل کرده و بار دیگر وحدت و انسجام و ایستادگی خود را در مقابل توطئه دشمنان به جهانیان نشان خواهند داد.
آخوند آدینه گفت: مردم و مسئولان ما همواره اتحاد و همبستگی خود را در برابر سختی‌ها و مشکلات دشمنان حفظ کردند و روز 13 آبان بار دیگر،با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی، وحدت، انسجام و ولایت‌مداری و انزجار خود را نسبت به دشمنان اعلام خواهند کرد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر