c_300_250_16777215_10_images_1_n83119171-72691791.jpg

ترکمن سسی - دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از تخصیص 10 هزار میلیارد ریال به استان گلستان در زمینه اشتغالزایی خبر داد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، شهرام کوسه غراوی عصر شنبه در مراسم بزرگداشت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی در شهرستان آزادشهر اظهارکرد: استان گلستان در تمام حوزه ها دارای ظرفیت های فراوانی است که بطور ویژه می توان به حوزه گردشگری و کشاورزی اشاره کرد ولی شاهد مشکلات فراوان خصوصا بیکاری در منطقه هستیم.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی به اذن مقام معظم رهبری اعتبار 1/5 میلیارد دلاری را در زمینه اشتغال در اختیار دولت قرار داد که از این مبلغ 10 هزار میلیارد ریال به استان گلستان اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم قدم های مهمی برداریم.
غراوی گفت: احداث راه آهن گرگان به مشهد، ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی گلستان از جمله پروژه ها و برنامه های مورد نظر مجمع نمایندگان استان می باشد که با تحقق آنها شاهد جهشی چشمگیر در اقتصاد منطقه خواهیم بود.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: برای تصمیم گیری های مناسب و پیشرفت باید با همدلی در کنار هم باشیم و چنانچه انتقادی هم داریم بصورت سازنده بیان کنیم.
وی با انتقاد از برخی نقدهای رسانه ای افزود: رسانه باید منصفانه رفتار نماید، بیان نقدها باید سازنده باشد تا در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و در این مسیر باید از تخریب دوری جسته و به دنبال اصلاح باشیم و همچنین تلاش کنیم این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان نیز در این مراسم بیان کرد: شرایط کنونی ایران نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و دولت های استکباری در تلاش هستند با تئوری های مختلف به مقاصد پلید خود برسند ولی آن چیزی که کشور را از این تنگناها بیرون خواهد برد اتحاد و همدلی بین اقوام و گروه های مختلف است که در گلستان این موضوع به عینه قابل مشاهده است.
علیرضا ابراهیمی گفت: شرایط اقتصادی کنونی کشور، وضعیت را برای فعالیت سازنده نمایندگان و مسئولان سخت و دشوار ساخته است زیرا از طرفی مردم خواستار رفع کاستی ها می باشند و از طرف دیگر ما نیز شاهد مشکلات کشور هستیم.
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: دو شهرستان آزادشهر و رامیان نیازمند توجه ویژه ای هستند زیرا هر دو شهرستان یک جاده منتهی به شاهرود دارند که هردو به دلیل تعریض مدتهاست با مشکل مواجه هستند و این موضوع حتی در ابعاد کشوری نیز مشکل ساز شده است.
به گزاش ایرنا در این مراسم نماینده مردم علی آبادکتول نیز گفت: استان گلستان در زمینه های مختلف دچار عقب ماندگی شده و دلیل اصلی آن نابرابری در واگذاری اعتبارات و امکانات است.
اسداله قره خانی اظهار با اشاره به برنامه ریزی برای بودجه 98 گفت: امکانات در سراسر کشور باید بطور مساوی و یکسان تقسیم شود زیرا عقب ماندگی استان گلستان در زمینه های مختلف نتیجه عدم برابری در واگذاری امکانات و اعتبارات می باشد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه رانندگی رئیس سازمان تامبن اجتماعیو معاون وی در گلستان بیان کرد: ما در استان حتی در زیرساخت ها نیز با مشکل مواجه هستیم و نتیجه این کاستی ها بروز حوادث تلخ برای همگان را به دنبال دارد.
مراسم بزرگداشت روز مجلس شورای اسلامی و آیت الله سید حسن مدرس با حضور برخی نمایندگان استان گلستان، مدیران ارشد استانی و شهرستان های همجوار در شهر آزادشهر در شرق استان گلستان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر