c_300_250_16777215_10_images_69761.jpg

ترکمن سسی- وزیر راه و شهرسازی گفت: نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور در اولویت کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود به اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان نیاز باشد.


به گزارش ترکمن سسی، محمد اسلامی ظهر امروز در نشست با مدیران کل دستگاه مرتبط راه و شهرسازی و فرمانداران مسیر راه‌آهن گلستان در سالن اجتماعات ایستگاه راه‌آهن شمال شرق در منطقه آزاد اینچه‌برون اظهارداشت: در کشور 3 هزار و 300 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که 50 درصد آن باید در اولویت رفع این حوادث قرار گیرد.
وی افزود: از تعداد 3 هزار و 300 نقطه حادثه‌خیز در کشور 20 نقطه در استان گلستان واقع شده که با توجه به اعتبارات محدود باید نقاط اولویت دار هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: بنا داریم از ظرفیت بخش خصوصی به صورت حداکثری برای روان‌سازی فعالیت مرتبط راه و شهرسازی استفاده شود.
وی ادامه داد: یکی از سیاست ما این است که کارها را از پیچیدگی و کاغذ بودن به طرف روان‌سازی تغییر دهیم تا ورود سرمایه گذاران سهل تر شود. با این کار مسائل حقوقی بین ما و مردم در حوزه‌های گوناگون با شیوه متفاوت حل و فصل می‌شود.
اسلامی گفت: برای رفع مشکلات بندر خشک و منطقه آزاد اینچه‌برون، کمیته فنی متشکل از اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی ، آقای نیکپور و استانداری تشکیل شود تا طرح جامع بندر خشک مورد بازنگری قرار گرفته و تصمیم‌گیری صحیح اتخاذ شود
وزیر راه و شهرسازی ابراز کرد: افرادی که سرمایه دارند و توانایی سرمایه‌گذاری در این حوزه را داشته و شناخته شده هستند،ظرف مدت یک هفته استعلامات و مجوز لازم برای فعالیت را اخذ کنند تا روان‌سازی در سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
وی اضافه کرد: طرح جانمایی ایجاد انبار و دیگر امکانات موجود در بندر خشک نباید با فعالیت‌های راه آهن مغایرت داشته باشد، ضمن اینکه مسئولان راه‌آهن نیز با بدنه دولت و مسئولان راه و شهرسازی همکاری لازم را داشته باشند./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر