c_300_250_16777215_10_images_1_270317095418.jpg

ترکمن سسی- دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس با اشاره به عدم تحقق وعده‌ها و قول‌های دولت به مردم استان گفت: دولت قول اجرای پروژه‌‌های بزرگی مانند راه‌آهن گرگان- مشهد را به مردم استان داده که اقدامی در این زمینه انجام نشد.


به گزارش ترکمن سسی ، شهرام کوسه‌غراوی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه بیش از 20 سال از عمر استان گلستان می‌گذرد اما هنوز توسعه متوازن در این استان شکل نگرفته است.
وی با بیان اینکه بخش‌هایی از شرق استان نسبت به مناطق غربی و مرکزی گلستان دچار محرومیت‌های بیشتری است، افزود: هرچند در این سال‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما نتوانسته این عقب‌افتادگی‌ها را جبران کند.
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس بیان داشت: با اینکه محور توسعه استان بر مبنای کشاورزی، گردشگری و صنعت گذاشته شده اما از نبود صنایع بزرگ در این استان رنج می‌بریم.
وی با اشاره به عدم تحقق وعده‌ها و قول‌های دولت به مردم استان گلستان گفت: دولت قول اجرای پروژه‌‌های بزرگی مانند راه‌آهن گرگان- مشهد را به مردم استان داده که هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشد.
کوسه غراوی با بیان اینکه رویکرد استان برای رسیدن به توسعه نیازمند تغییر است، خاطرنشان کرد: در یکسال اخیر با تلاش‌های استاندار، بودجه‌محوری و عملیات محوری در دستور کار قرار گرفته است و انتظار داریم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.
وی با اشاره به فصل بودجه‌ریزی و نقش نمایندگان در افزایش سهم استان از بودجه‌ کشور گفت: مدیران باید در این زمان تعامل بیشتری با نمایندگان داشته باشند تا بتوانیم سهم استان را از ردیف‌های اعتباری افزایش دهیم.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر