c_300_250_16777215_10_images_70017.jpg

ترکمن سسی - جمعی از فعالان فرهنگی ترکمن ظهر سه شنبه با سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان دیدار کردند و انتصاب وی را تبریک گفتند و برای ترویج و توسعه مطالعه کتاب و اعتلای فرهنگ کتابخوانی آرزوی توفیق نمودند.


در این دیدار صمیمی حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی نیز با تشکر از حضور این جمع گفت :  هدف از قبول مسولیت خدمت به استان در عرصه کتاب و کتابخوانی است و در این راه تلاش داریم با بهره گیری از نظرات سازنده و پیشنهادهای مفید فعالان فرهنگی جامعه به رشد و پیشرفت استان کمک نماییم.
 گفتنی است حاج آخون عبدالحی میرزاعلی علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای تحصیلات دانشگاهی (دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث ) نیز می باشد. در سوابق کاری وی مدرسی حوزه علمیه ، امام جمعه آق قلا، مشاور فعلی استاندار گلستان در امور اهل سنت دیده می شود.
 با توجه به اینکه سرپرست جدید اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان خود از همین مجموعه است و دارای چندین سال سابقه فعالیت در اداره کل کتابخانه های عمومی استان می باشد ، امید می رود در تغییر وضعیت نامطلوب آمار کتابخوانی در گلستان کمک شایانی داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر