c_300_250_16777215_10_images_1_70073.jpg

پایگاه خبری ترکمن سسی - نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به اینکه دولت اخیرا مصوبه ای در زمینه انتقال آب دریای خزر به سمنان داشت ، افزود : انتظار داریم روحانی در گلستان خبر خوش منتفی شدن انتقال آب دریای خزر را در این سفر اعلام کند


بر اساس این گزارش ، هزارجریبی تصریح کرد : نمایندگان سه استان شمالی اخیرا نامه ای به رئیس جمهور نوشته و اعتراض خود را در خصوص انتقال آب دریای خزر به استان سمنان اعلام کردند.
وی با اشاره به این ضرب المثل « چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است»، گفت: در استان گلستان زمین های زیادی وجود دارد که به آب نیاز دارند. زمین های دشت گرگان و ترکمن صحرا تا مراوه تپه از جمله آنهاست. دهها روستای استان با کم آبی مواجه هستند و این روستاها آب شرب ندارند و با تانکر به آنها آبرسانی می شود.
انتظار مردم استان گلستان این است که رئیس جمهور در سفر خود به استان به مطالبات اصلی مردم از جمله حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار توجه داشته و ضمن لغو مصوبه انتقال آب، خبر خوش منتفی شدن انتقال آب دریای خزر را در این سفر اعلام کند تا نگرانی مردم رفع شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1397-10-22 11:47
جناب اقای هزارجریبی واقعا به نکته خوبی اشاره نمودند.این موضوع برای ما گلستانی ها و برای آیندگان گلستان حائز اهمین زیادی است.
نقل قول کردن
0 #2 محمد 1397-10-24 08:18
منتظر می مانیم ببینیم جناب رئیس جمهور در سفر استان گلستان آیا به این موضوع اشاره می کند یا خیر ؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر