c_300_250_16777215_10_images_1_70016.jpg

ترکمن سسی - پایگاه اورژانس جاده ای روستای سلطانعلی که عملیات اجرایی آن نیمه آذرماه 1396 آغاز شده با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا و تکمیل شدن است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، زمین این پایگاه توسط اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای سلطانعلی اهدا شده و بر اساس اعلام مسئولین حوزه سلامت شهرستان ، هزینه 100 میلیون تومانی ساخت آن توسط خیری به نام ‘عبدالحمید چپرلی’ تامین می شود.

بر اساس این گزارش با بهره برداری از این پایگاه اورژانس جاده ای به کل 28 روستای دهستان سلطانعلی که در مجموع حدود 40 هزار نفر جمعیت دارند، خدمات ارائه می شود.
گفتنی است پایگاه اورژانس جاده‌ای سلطانعلی دومین پایگاه خیرساز این شهرستان گنبدکاووس است و پیش از این یک پایگاه جاده‌ای در روستای چای‌قوشان توسط یکی از خیرین منطقه به نام ‘حاج اراز بردی پور’ احداث و به بهره‌برداری رسیده بود.
فرهنگ سازی اینگونه کارهای خیر در حوزه سلامت در سطح جامعه برای رفع بسیاری از کاستی ها و نیازمندی های مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود و رسانه ها نیز در این رستا وظایف خطیری دارند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد 1397-10-24 08:16
ایجاد پایگاه اورژانس کار خوبی است ولی یکی از علل ایجاد حوادث جاده ای در این مسیر باریکی جاده است. چرا مسئولین توجه نمی کنند. این محور از چندین ده سال همینطور است.مگه با افزایش جمعیت و تعداد خودروها و میزان تردد جاده های روستایی تعریض نمی شود.لطفا یکی به فکر تعریض جاده ها باشد تا شاهد حوادث متعدد جاده ای در این محور نباشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر