c_300_250_16777215_10_images_1_70193.jpg

ترکمن سسی - ساخت مجتمع های فرهنگی و هنری در برخی شهرهای استان گلستان از مصوبات یکی از سفرهای استانی هیات دولت در نیمه دهه ۸۰ بود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، حدودا سالهای نیمه دهه هشتاد ساخت مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرهای کلاله ، رامیان ، فاضل آباد ، آق قلا ، گرگان و البته گمیشان آغاز شد.
طی این سال ها عملیات احداث مجتمع های فرهنگی و هنری به جز در گمیشان در بقیه شهرهای یاد شده به اتمام رسیده و در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
گذشته از اینکه در تعریف این مجتمع ها و انتخاب شهر مورد نظر و تعیین متراژ مورد نیاز جامعه هدف چه معیارهایی دخیل بوده است و چرا برای شهری مثل گنبدکاووس که بزرگترین شهر استان بعد از مرکز استان می باشد از این مجتمع ها تعریف نشده است ، این سوال پیش می آید که چرا کار احداث مجتمع فرهنگی و هنری گمیشان اینقدر طولانی شده و پس از دیدن چندین فرماندار و مسول تاکنون به نتیجه نرسیده است؟!
بهرحال بر اساس آنچه مسولین امر اعلام نموده اند گویا قرار است این مجتمع در ایام دهه فجر امسال افتتاح شود. امیدواریم به برکت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی چنین شود و جامعه فرهنگی و هنری منطقه از امکانات و ظرفیت های آن به زودی بهره مند بشوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر