c_300_250_16777215_10_images_1_70197.jpg

ترکمن سسی - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از جذب ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، محمد امید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراسم متمرکز افتتاح ۴۰ پروژه اقتصادی روستایی گلستان با حضور رئیس جمهور، اظهار کرد: هرچند در گذشته تنها به توسعه عمرانی روستاها توجه می شد اما در سال های اخیر توسعه اقتصادی روستاها هم به عنوان یک دغدغه مطرح است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: با پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور و نظر مثبت مقام معظم رهبری، مصوبه مجلس و تایید هیئت وزیران از محل منابع بانکی و منابع صندوق توسعه ملی تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستاییان اختصاص یافت.
وی توضیح داد: این تسهیلات در مناطق مرزی و عشایری با سود چهار درصد و در سایر مناطق با سود ۶ درصد به سرمایه گذاری در روستاها و نواحی صنعتی روستایی اختصاص پیدا کرده است.
امید گفت: سهم گلستان در مرحله اول از تسهیلات صندوق توسعه ملی و قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۱۶۰ میلیارد تومان بود که گلستان تاکنون ۲۳۰ میلیارد تومان پرداختی و جذب تسهیلات داشته است.
وی اضافه کرد: افتتاح متمرکز ۴۰ پروژه اقتصادی روستایی گلستان در مجموعه پرورش اسب روستای هالی آخوند گنبدکاووس انجام شد.
وی تصریح کرد: این ۴۰ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد تومان برای ۳۲۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه سفر از روستاهای نی تپه رامیان، ساسنگ مینودشت، دوزالوم گنبدکاووس بازدید کرد و با روستاییان به بحث و گفتگو پرداخت و پیگیر حل مشکلات آن ها شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر