c_300_250_16777215_10_images_70317.JPG

ترکمن سسی – طی حکمی از سوی حسین شیرزاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، آقای نورمحمد کوچکی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی در این حکم آمده است :


جناب آقای نورمحمد کوچکی
با سلام ، با توجه به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان گلستان تعیین و منصوب می شوید.
نظر به ظرفیت ها و قابلیت های فراوان آن استان امید است در اجرای برنامه های حمایت و نظارت بر تشکل ها و شبکه گسترده تعاونی ها اعم از روستایی ، تولیدی و کشاورزی به منظور خدمات رسانی مطلوب در زمینه تامین و توزیع به موقع نهاده ها و انجام امور زیربنایی و بازاریابی و عرضه محصولات کشاورزی با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصل قانون مداری در ایفای وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.
با تشکر
حسین شیرزاد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

گفتنی است پیش از این حکیم گلدی زاده مسئولیت تعاون روستایی گلستان را بر عهده داشت.
مراسم تودیع و معارفه این تغییر و تحول بعد از ظهر امروز سه شنبه 16 بهمن با حضور جمعی از مدیران تعاون روستایی و تلاشگران این عرصه در سالن اجتماعات مدیریت تعاون روستایی استان گلستان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر