c_300_250_16777215_10_images_1_70400.JPG

ترکمن سسی - مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گلستان عصر امروز پنج شنبه با حضور فرماندار گرگان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اهالی فرهنگ و هنر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ،عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در اختتامیه این جشنواره اظهار کرد : به غیر از اکران امشب ، تاکنون ۱۲ هزار نفر فیلم های جشنواره فیلم فجر امسال را تماشا کردند و این میزان توجه و استقبال مردمی مایه افتخار است.

مهندس صفوی فرماندار شهرستان گرگان در این مراسم گفت : موضوع اشتغال از مباحث بسیار مهم است که از سال های پیشین روی آن ضعیف داریم و از آنجاییکه بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از ضعف در حوزه اشتغال است ، ضروری است تا در همه فعالیت ها به ایجاد اشتغال فکر بکنیم.
وی افزود : باید با نگاهی نو و با شکوفایی استعدادهای هنری جوانان ، تولید کار و ایجاد شغل در زبان هنر  دنبال شود و این فکر و طرح را دیکته بکنند به مدیران تا در نه تنها در گرگان بلکه در سراسر کشور چنین تفکری دنبال شود.
صفوی تصریح کرد : ما در حوزه مسولیت خود روی ایجاد اشتغال به جد کار می کنیم و بر اساس آخرین تصمیم ، یک سرمایه گزار قرار است مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و بدون تسهیلات در حوزه گردشگری در بلوار شهید کلانتری گرگان سرمایه بیاورد و طرح گردشگری اجرا شود. ⭕️فرماندار گرگان خاطر نشان کرد : ارزش های انقلاب وقتی ظاهر می شود که همه ایرانیان بدون لحاظ گرایش های حزبی در کنار هم برای تولید شغل برای جوانان و شکوفایی استعدادهای جامعه کار بکنیم و ثمره آن را ببینیم.

گفتنی است جشنواره فیلم فجر گلستان از ابتدای دهه فجر آغاز شده بود که امروز عصر اختتامیه ابن جشنواره با حضور علاقمندان در گرگان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر