c_300_250_16777215_10_images_1_70411.jpg

ترکمن سسی - حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از مردم شریف منطقه خواست تا مشارکت حداکثری خودشان را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش بگذارند.


 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از انسجام ملی، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» در نماز جمعه این هفته مسجد جامع آق قلا، اظهار کرد: در روز دوشنبه 22 بهمن ماه، مردم همیشه در صحنه شهرستان آق قلا همزمان با مناطق مختلف کشور در راهپیمایی بزرگ این روز شرکت کرده و انزجار خودشان را از استکبار جهانی فریاد می کشند.    
  به گفته وی؛ دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی از حضور مردم در ایام الله از جمله این روز  وحشت دارند و از هر وسیله و ترفندی استفاده می کنند تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند.
  امام جمعه اهل سنت آق قلا با یادآوری فداکاری رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8، تصریح کرد: دلاور مردان این مرز و خاک در 20 بهمن ماه 1364 گرچه تلفات زیادی دادند؛ ولی با گذشت و ایثار حماسه ای دیگر آفریدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر