c_300_250_16777215_10_images_1_70417.jpg

ترکمن سسی - ائمه جمعه شیعه و اهل سنت منطقه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با دعوت از گروه های مختلف مردم، اقوام و پیروان مذاهب اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را مقابله با جنگ اقتصادی دشمن قلمداد کردند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت منطقه گنبدکاووس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، همچنین حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت و اعلام وفاداری نسبت به انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل، خون شهیدان و رهبری انقلاب دانستند.


امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انشاالله همه مسلمانان ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن خواهند داشت.
آخوند مدد هوشمند افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان خواهند فهماند که قدر انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری را می دانند و با جان، دل و مال از آن در برابر دشمنان دفاع می کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که نمی توانند با تحریم، فشار و جنگ اقتصادی مردم انقلابی ایران را از نظام شان دلسرد کنند.
آخوند هوشمند تصریح کرد: فردا امت اسلام باحضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر وحدت و همبستگی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می دهند و آنان را برای همیشه نا امید می کنند.
وی ادامه داد: مردم مرزنشین بخش داشلی برون گنبدکاووس نیز همگام با دیگر مردم ایران اسلامی، پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
امام جمعه گنبدکاووس نیز چند روز پیش درخطبه های نمازجمعه، حضور گسترده و پرشور گروه های مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی جشن ها و برنامه های ایام دهه پیروزی انقلاب دانسته و بر آن تاکید کرده بود.


حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفته بود: دشمنان انقلاب و ایادی داخلی آنان با گمان واهی تصور می کنند که با جنگ اقتصادی و فشار و تحریم مالی و دارویی بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد شده اما امسال آحاد مختلف مردم ایران اسلامی و نیز مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس به کوری چشم دشمنان، پرشورتر و گسترده تر از سال های قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرده بود: دشمنان انقلاب بدانند با همه سنگ اندازی و تحریم های اقتصادی و سیاسی آنان، هر سال که از عمر انقلاب می گذرد و اکنون نیز در 40 سالگی آن قرار داریم، ملت ایران و انقلاب اسلامی بالنده تر از قبل می شود.
به گفته حجت الاسلام ترابی، ملت با بصیرت و انقلابی ایران هیچگاه صف خود را از انقلاب، شهیدان، امام و رهبری جدا نمی کند و این موضوع را یک بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان اثبات خواهد کرد.
وی همچنین حضور پرشور گروه های مختلف مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را یک واجب موکد و یک عبادت بزرگ اجتماعی و نیز پاسخی محکم به جنگ اقتصادی دشمن، دانسته بود.


امام جمعه اهل سنت نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر درشرق گلستان با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برلزوم حضور پرشور گروه های مختلف مردم و اقوام ساکن در شرق استان گلستان بویژه ترکمن ها، بلوچ ها، آذری ها، سیستانی ها، کردها و دیگر اقوام در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
آخوند ابوبکر خوجملی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی می دانند که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، امسال با به راه انداختن جنگ اقتصادی عزم خود را برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام جزم کرده اند.
وی افزود: براین اساس اقشار مختلف مردم باید باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اعلام کنند که با وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری، هرگز از تهدیدها و تحریم ها نمی ترسند و نه تنها پشتیبانی خود را از انقلاب قطع نمی کنند بلکه این حمایت ها را بیشتر نیز خواهند کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا الان دشمنان همواره تلاش کردند تا با توطئه ها و نقشه های فراوان نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و بین مردم و مسئولان و نظام فاصله ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: اما مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی طی 40 سال گذشته و در هر زمان که احساس کردند، به صورت گسترده و پرشور در صحنه حضور یافته و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
حجت الاسلام فتحی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال متفاوت تر از سال های گذشته است زیرا دشمن به خیال خام خود با فشارها و مشکلات اقتصادی که ایجاد کرده، گمان کرده که مردم را نسبت به نظام دلسرد نموده اما مردم با بصیرت ما با حضور پرشور خود یکبار دیگر این توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: انشاالله اقشار و اقوام مختلف شیعه و اهل سنت گنبدکاووس همگام با دیگر مردم ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، نمایشی دیگر از اتحاد و انسجام و نیز اقتدار ملی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس همچنین گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال درچهار نقطه این شهرستان برگزار می شود که در شهر گنبدکاووس از ساعت 10 از مقابل مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفر صادق(ع) خواهد بود.
حجت الاسلام فتحی افزود: راهپمیایی 22 بهمن امسال در شهر مرزی اینچه برون ساعت 10 از مقابل بخشداری تا مصلی نماز جمعه، در روستای 'داشلی برون' از مسجد عرفانیه تا مسجد جامع و در روستای 'کرند' از چهار راه عرفانیه تا میدان وحدت در ساعت 10 صبح برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین گنبدکاووس شامگاه امروز یکشنبه در مسجد قائمیه این شهر خبر داد و اضافه کرد: پس از این مراسم نیز راس ساعت 21 بانگ 'الله اکبر' و نور افشانی در میدان مرکزی برگزار می شود.


در همین پیوند فرمانداران، ائمه جمعه، مسئولان، نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی و نیز تشکل های مردم نهاد شهرهای شرق استان گلستان هم در پیام های جداگانه ای از گروه های مختلف مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده اند.


براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، راهپیمایی 22 بهمن امسال در 25 شهر و روستای بزرگ شرق این استان برگزار می شود.
نیمی از جمعیت حدود یک میلیون و 900 هزار نفری استان گلستان درهفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر