c_300_250_16777215_10_images_70430.jpg

ترکمن سسی - رامین نورقلی پور نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گفت : احداث بندر تخصصی واردات چوب در گمیشان ، طرحی هست که به جد پیگیر هستیم تا مجوز احداث آن را از مراجع ذیربط اخذ نماییم.


وی ادامه داد : وزیر جهاد کشاورزی موافقت قطعی خود را با این طرح اعلام کرده و سازمان بنادر و دریانوردی هم به طور ضمنی موافق آن هست و استاندار گلستان نیز با توجه به اهمیت این طرح پیگیر آن است و با اعتقاد به اینکه این طرح دارای توجیه اقتصادی ، اجتماعی و فنی هست در تلاش هستیم تا به طور قطعی نظر موافق مراجع ذیربط را بگیریم و کار را ادامه بدهیم.
دکتر نورقلی پور افزود : ما اکنون در ساحل شرقی خزر فاقد بندر هستیم و تلاش داریم از قابلیت های سواحل خزر استفاده بکنیم ، زمین طرح نیز آماده است و برای این کار ۱۲۰۰ هکتار زمین در نظر گرفته شده و آماده است تا بلافاصله پس از اخذ مجوز کار آغاز شود.
نماینده غرب استان خاطر نشان کرد : بندر تخصصی واردات چوب گمیشان به عنوان یکی ار پیشران های توسعه در استان نقش ایفا خواهد نمود و قطع در ایجاد ظرفیت های اشتغال برای جوانان منطقه نقش خوبی خواهد داشت.

مشکل آب شرب غرب استان تا دو سال دیگر به صورت پایدار حل خواهد شد
رامین نورقلی پور عصر امروز در این نشست خبری اظهار کرد : تا دو سال آینده کمبود آب شرب در غرب استان حل خواهد شد.
نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : با فعالیت واحد آب شیرین کن بندرترکمن و راه اندازی آب شیرین کن دیگری که در شهرستان گمیشان مجوز احداث آن صادر شده است ، کمبود آب شرب به عنوان یکی از معضلات حوزه انتخابیه تا دو سال آینده به صورت پایدار مرتفع خواهد شد به طوریکه حداقل تا دو دهه آینده مردم غرب استان مشکل آب شرب نخواهند داشت.
نورقلی پور با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی و راهها به عنوان لازمه توسعه منطقه افزود : مطالعات بزرگراه بندرترکمن به گمیشان اعتبار دارد و کار مطالعات آن در حال انجام است و احتمالا از سال آینده شاهد اجرای پروژه این بزرگراه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه اعتبار خوبی امسال به بزرگراه کردکوی به بندرترکمن ترزیق شده و انشاا...این پروژه مهم در نیمه اول سال آتی به اتمام خواهد رسید یادآور شد : جاده پر تردد بندرترکمن به آق قلا نیز در ادامه فازهای بعدی این بزرگراه به صورت منطقی ارتقا خواهد یافت.

این خبر تکمیل می شود....

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر