c_300_250_16777215_10_images_70440.jpg

ترکمن سسی – نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون احتساب بودجه در اختیار نمایندگان بودجه کل استان 609 میلیارد تومان است گفت: تاکنون حتی یک ریال از بودجه در اختیار نمایندگان تحق نیافته است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، رامین نورقلی پور نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه درنشست با اصحاب رسانه گلستان افزود: با توجه به رقم حدود 9.5 میلیارد تومانی بودجه در اختیار هر کدام از نمایندگان استان که در بودجه امسال پیش بینی شده بود ، ما به تناسب نیازهای توسعه ای حوزه انتخابیه این ارقام را برای هزینه در مواردی پیش بینی کرده بودیم لیکن تاکنون حتی یک ریال از این ارقام به نمایندگان استان تحقق نیافته است و این موضوع انتطاراتی را برای مردم حوزه انتخابیه ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: اساسا این ارقام بایستی برای پروژه هایی که ردیف بودجه دارند می تواند تخصیص یابد یعنی تخصیص این ارقام صرفا برای پروژه هایی است که ردیف مشخصی دارند و برای سایر موارد نمی توانستیم از این بودجه استفاده بکنیم.
نورقلی پور خاطر نشان کرد : به نقش مطبوعات و رسانه ها در جامعه اعتقاد داریم و حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم و سعی خواهیم کرد سال آینده در ردیف بودجه ای که مرتبط باشد به نحو شایسته ای موضوع حمایت از مطبوعات را مدنظر داشته باشیم.
وی از اصحاب رسانه استان گلستان نیز خواست تا در راستای حمایت از مطبوعات و رسانه ها با توجه به تجارب و اشراف خود روی موضوعات حوزه رسانه ، ایده ها و طرح های خود را ارائه نمایند تا با جمع بندی آنان در قالب یک طرح مناسب بتوان در مجلس روی آن کار کرد.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر