c_300_250_16777215_10_images_1_69304.jpg

ترکمن سسی - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرگاه دولت را در زمینه فرهنگی و آموزشی وارد کردیم، نتیجه خوبی نگرفتیم چراکه هم باعث تجمع منابع شده و از طرف دیگر باعث شده پذیرش مردم در ارتباط با آموزش‌هایی که داده می‌شود کمتر شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، رامین نور قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی و پرهیز از اشرافی‌گری گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات به جایی در خصوص سبک زندگی اسلامی دارند و قطعا این بیانات باید برای ما نیز الگو باشد تا منویات ایشان را به اجرا بگذاریم. در اسلام نیز تاکید بسیاری بر ساده‌زیستی و دوری از تجملات شده است. حتی در بین سیاسیون و مسئولان کشورهای توسعه یافته که حضور داشتیم، تجملات آنچنانی وجود نداشته است.
دوری از تجمل‌گرایی و ساده‌زیستی مساوی با صرفه‌جویی کردن در عموم جهات زندگی است
برای دست یافتن به توسعه باید از تجملات دوری کنیم
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما نیز برای اینکه توسعه پیدا کنیم باید روند توسعه را در پیش بگیریم و به این مسئله پایبند باشیم و از تجملات دوری کنیم.
تجمل‌گرایی در هر دوره و زمانی به ضرر جامعه است
وی با بیان اینکه قطعا تجمل‌گرایی در هر دوره و هر زمانی به صورت کلان به ضرر جامعه است، تصریح کرد: اینکه مسئولان به عنوان یک الگو بخواهند تجمل‌گرا باشند، مردم نیز الگو می‌گیرند. این موضوع در زمان تحریم‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کند. به نظر بنده همه مسئولان موظف هستند که این رویه را رعایت کنند.
نورقلی پور اظهار داشت: دوری از تجمل گرایی و ساده زیستی مساوی با صرفه جویی کردن در عموم جهات زندگی است و قطعا مردم نیز باید این رویه را دنبال کنند تا بتوانیم به خواسته‌ها و اهداف انقلاب بهتر دست پیدا کنیم.
فرهنگ صرفه‌جویی را باید در قالب نظام آموزشی مردمی کنیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آموزش و پرورش چگونه می‌تواند سبک زندگی اسلامی را ترویج کند گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اساسی آموزش دهنده در کشور، باید بتواند این مسئله را ترویج دهد. در واقع برای اینکه بخواهیم این مسئله را سازمان یافته و دولتی ترویج دهیم، انتقاداتی در پی دارد و آن نیز این است که هرگاه دولت را در زمینه فرهنگی و آموزشی وارد کردیم، نتیجه خوبی نگرفتیم چراکه هم باعث تجمع منابع شده و از طرف دیگر باعث شده پذیرش مردم در ارتباط با آموزش‌هایی که داده می‌شود کمتر شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر بنده باید بتوانیم به جای اینکه دولت را وارد کنیم، بیاییم این فرهنگ را در قالب یک سیستم و یا نظام آموزشی مردمی‌تر کنیم./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر