c_300_250_16777215_10_images_1_69304.jpg

ترکمن سسی - نماینده غرب گلستان از پیگیری موضوع اهانت رئیس فدراسیون سوارکاری کشور به قوم ترکمن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،  دکتر رامین نورقلی پور طی یک مصاحبه اختصاصی ، اهانت انجام شده از سوی رئیس فدراسیون سوارکاری به قوم ترکمن را غیر قابل گذشت خواند و گفت: در این باره متن نامه نمایندگان جهت سوال از وزیر محترم ورزش آماده شده است و ما مصمم هستیم بدانیم ایشان چرا و به چه دلیل تاکنون به اقدام عضو مجموعه خود واکنش نشان نداده است.
نورقلی پورافزود : انتظار می رفت وزیر محترم ورزش با شخص اهانت کننده برخورد رسمی کرده و از قوم ترکمن دلجویی می نمود؛ اما درکمال تعجب می بینیم که تا به امروز چنین کاری را صورت نداده است.
نماینده مردم شهرستان های ترکمن، کردکوی، گز و گمیشان با تاکید بر اینکه عذرخواهی خلیلی به بهانه تحریف سخنان وی عذر بدتر از گناه است اظهارداشت: شانه خالی کردن از موارد عنوان شده و ربط دادن موضوع به شخصی و یا اشخاصی که اساسا وجود خارجی ندارند پذیرفته نمی باشد. آنچه که در فضای مجازی انتشار یافته، یک فایل صوتی بلند مدت است و ادعای تحریف سخنان آن هم درحجم وسیع به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود.
نورقلی پور پیش بینی زمان جلسه طرح سوال از وزیر ورزش را با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، ابتدای سال کاری 98 دانست و عنوان نمود: این یک طرح سوال عادی درباره موضوع پیش پا افتاده نیست، بلکه پای احساسات جریحه دار شده یک قوم اصیل درمیان می باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد، گذشت زمان باعث کم رنگ شدن اهانت رئیس فدارسیون سوارکاری کشور به ترکمن های عزیز شود.
این نماینده مجلس با ابراز تاسف از موضع پیش آمده متذکر شد: اینکه یک شخص در مقام ریاست فدراسیون سوارکاری عده ای را دور خود جمع کرده و به جهت خنداندن آنها به یک قوم اصیل ایرانی توهین کند غیر قابل بخشش است و ما نمایندگان هم به خواست خود و هم به خواست مردم شریف ترکمن که تقاضای رسیدگی عاجل به موضوع را دارند، برخورد قاطعانه ای با مسئله خواهیم کرد.
نورقلی پورهمچنین گفت:  تجربه نشان داده است که اقداماتی در حد توبیخ کتبی و اقدامات کوتاه مدت نتوانسته است جلوی این قبیل مسائل را بگیرد و لذا خواست ما از وزیر محترم ورزش همان خواست مردم شریف ترکمن است و از ایشان می خواهیم نسبت به اهانت انجام شده بی تفاوت نباشد.
خبرنگار: طاهر جانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر