c_300_250_16777215_10_images_1_70745.jpg

ترکمن سسی - دبیر چهارمین جشنواره ابوذر استان گلستان گفت : مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر روز یکشنبه 26 اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد .


به گزارش ترکمن سسی ؛ علیرضا همایونفر دبیر چهارمین جشنواره ابوذر استان گلستان امشب 22 اسفندماه در گفت و گو با پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : مرحله داوری آثار به پایان رسیده و مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه آخر سال مقارن با 26 اسفند ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد .
همایونفر افزود : ساعت شروع مراسم اختتامیه 9 صبح الی 11:30 دقیقه می باشد و از خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالین مطبوعاتی برای شرکت در این مراسم دعوت می شود .
وی تصریح کرد : در چهارمین جشنواره ابوذر استان گلستان حدود 870 اثر ارسال شد که در مقایسه با سالهای گذشته آثار رسیده از کیفیت خوبی برخوردار بود .
دبیر چهارمین جشنواره ابوذر استان گلستان خاطرنشان کرد : در مراسم اختتامیه به بیش از 30 برگزیده این جشنواره که توسط هیئت داوران انتخاب شدند جوایز و لوح تقدیر اهدا می شود .
همایونفر اضافه کرد : جشنواره ابوذر فرصتی است تا رسانه های انقلابی رسالت راستین خود را ابوذر وار به گوش داخل و خارج از کشور برسانند و بانگ رسای ارزشهای انقلاب باشند .
وی افزود : استان گلستان از نظر مطبوعات و رسانه بسیار غنی است و در زمینه دفاع از ارزشها نیز رسانه های استان کارنامه قابل قبولی دارند و در مقایسه با برخی استانها خیلی پیشتر هستیم .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر