c_300_250_16777215_10_images_1_70762.jpg

ترکمن سسی -  مختار مهاجر عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و نماینده ولی‎فقیه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در ایستگاه تحقیقاتی عراقی‎محله حضور یافتند و از ارقام مختلف باقلا و کلزای تولیدی استان گلستان بازدید کردند.


*معرفی 2 رقم باقلای بدون تانن در گلستان
وی تصریح کرد: امسال دو رقم باقلای اصلاح شده بدون تانن را در استان شاهد هستیم که با این ارقام بیماری‎هایی که ایجاد می‎کرد و مردم را در مضیقه قرار  می داد برطرف می‎شود و به زودی این دو رقم از باقلا نامگذاری خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان به‎عنوان بزرگترین تولید کننده گندم کشور حائز مقام دوم است، یادآور شد: باکیفیت‎ترین گندم کشور متعلق به استان گلستان است.
مهاجر تأکید کرد: سازمان تحقیقات و مرکز آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و وزارت جهاد کشاورزی درصدد هستند کیفیت گندم از لحاظ روی، آهن، پروتئین و گلوتن ارتقا یابد.
وی یادآور شد: مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به‎عنوان یکی از مراکز تحقیقات بین‎المللی کشور در بخش گندم است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ادامه از آغاز توزیع میوه شب عید از 26 اسفند 1397 خبر داد و افزود: با هدف تنظیم بازار میوه شب عید به مقدار کافی و  با قیمت مناسب‎تر از بازار در استان گلستان توزیع می‎شود.
مهاجر با بیان اینکه حدود یک هزار تن پرتقال و سیب باکیفیت در انبارهای استان گلستان ذخیره است و به‎مرور توزیع خواهد شد، بیان کرد: درصورت نیاز‌ مردم استان گلستان برای میوه بیشتر تمهیدات لازم اندیشیده شده است./ فارس

دیدگاه‌ها  

0 #1 ترکمن 1397-12-28 23:53
در شهرستان کلاله استان گلستان اینگونه بود : پرتقالهای لکه دار و درشت و سیبهای لکه دار و نیمه گندیده ... در چندین مرکز عرضه میوه دولتی
و در جواب میگفتند که میوه حمایتی هستش ، توقع چی دارید ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر