c_300_250_16777215_10_images_1_70880.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار ضروری برای سیلاب گلستان با دستور معاون اول رئیس جمهور در نظر گرفته است.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، سیدمناف هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار برای تامین نیاز‌های اولیه تخصیص یافته تا مجموع خسارت‌ها برآورد شود.

وی در ادامه گفت: نگران سیلاب در دو نقطه استان، یکی در شهرستانهای گنبدکاووس و کلاله و دیگری در منطقه شهرستان های آق قلا و گمیشان و بندر ترکمن بودیم.

هاشمی افزود: سیلاب در منطقه گنبدکاووس و کلاله با انحراف مسیرهای رودخانه ها، فروکش کرده است و در حال مدیریت آن هستیم.

استاندار گلستان بیان کرد:‌ آب گرگانرود و چهل چای که به سمت شهرستان های آق قلا، گمیشان و بندرترکمن در حرکت است، مشکلاتی را برای این مناطق بوجود آورده که در حال برطرف کردن این مشکلات هستیم.

مرگ دو کودک در سیلاب گلستان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز به دلیل بارش شدید سقف یک منزل در روستای «برنجبن» از توابع شهرستان مینودشت ریزش کرد که بر اثر این حادثه، متاسفانه دختر بچه 6 ساله خانواده جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر که پدر و پسر خانواده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

علیرضا کمال غریبی خاطرنشان کرد: روز گذشته بر اثر ریزش دیوار در روستای «یل چشمه» شهرستان کلاله کودکی 2 ساله مجروح شد که بدلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر