c_300_250_16777215_10_images_1_70940.jpg

ترکمن سسی - در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، مناف هاشمی از سمت استانداری گلستان برکنار شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا؛ در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این استان منصوب شد.
در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان معاون اول رییس جمهوری بر رسیدگی فوری به مشکلات سیل زدگان استان با استفاده از تمام ظرفیت دستگاههای اجرایی در سطح ملی، منطقه ای و استانی تاکید کرد.
 در جریان سیل اخیر گلستان؛ غیبت استاندار انتقادهای گسترده مردمی را به دنبال داشت که در سفر امروز معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور و دیدار چهره به چهره با مردم از زبان برخی مسوولان محلی و حتی سیل زدگان به مقامات دولت منتقل شد.
مناف هاشمی در مهرماه سال 96 به عنوان استاندار گلستان معرفی شده بود.
گفته شده هاشمی برای درمان خود به سفر خارج کشور رفته بود.
میرمحمد غراوی که تجربه مدیریت در رده های مختلف وزارت کشور شامل استاندار، معاون استاندار و شهردار را دارد حدود 15 ماه پیش به عنوان معاون عمرانی استاندار گلستان منصوب شده بود.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 دانشجویان ترکمن 1398-01-08 14:45
برای فریب دادن کردک این کار رو کردند..... نمایش جدید برای آرام کردن مردم بود. قیمت پیاز و سیب زمینی رو پائین بیارن..... قیمت مسکن رو پائین بیارن..... دستمزدها رو به دلار به مردم بدن..... ارزش ریال رو به فروردین 1397 برگردونند.................. مردم ، امروز باهوش تر از قبل شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر