c_300_250_16777215_10_images_70971.jpg

ترکمن سسی - در حالیکه سیل ویرانگر در منطقه ترکمن صحرا وارد دهمین روز خود شده است ، بی تفاوتی رئیس جمهور ترکمنستان به این رویداد بزرگ تعجب بسیاری از شهروندان ترکمن را برانگیخته است.

ابراز همدردی و کمک های بی دریغ مردم شهرهای ایران اسلامی از آذربایجان ، کردستان ، سیستان بلوچستان ، مازندران و ... نیز انعکاس اخبار این سیل و همدردی ها در خارج مرزها ما ترکمن ها و هم استانی های گلستانی را شرمنده کرده است و حتی در آخرین خبر دیشب چند نفر از نیروهای مردمی از جمله یک جوان گرگانی که برای ایجاد سیل بند تلاش می کردند در حادثه واژگونی قایق جان باختند ،  ولی در این میان رئیس جمهور همسایه شمالی ما یعنی کشور ترکمنستان متاسفانه بی تفاوت از کنار این رویداد بزرگ‌ گذشته و آن گونه که انتظار می رفت واکنش قابل ملاحظه ای نشان نداده اند.

این موضوع از نظر بسیاری از کاربران تعجب برانگیز است.

دوست آن باشد که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی ...

دیدگاه‌ها  

0 #1 اسماعیل 1398-01-09 22:45
ایشان تا کی میخواهند بی تفاوت باشند؟ با این بی تفاوتی هایی که ترکمنستان در برابر ترکمنهای ایران و شاید ترکمن های دیگر کشورها دارند ما هیچ افتخاری به وجود کشوری با نام ترکمنستان در جهان نمی کنیم!
نقل قول کردن
0 #2 آچیک 1398-01-10 06:58
خداراشکرمیکنیم‌وبه‌داشته‌هامون(حامیان سیلزدگان)قناعت. درمواقع بلاگله‌ازاو(نامردان)ناشکری‌وبزرگ‌کردن اوست‌ودراین بین‌حساب مردم‌مظلوم ترکمنستان جداست، خداوند‌به همگی‌هدایت وسعادت عنایت نماید. #راه‌شهیدان‌وحدت‌وخدمت‌وگذشت وایثارادامه‌دارد#
نقل قول کردن
-2 #3 مهدی 1398-01-12 17:05
همون بهتر که ابراز همدردی نکنه. خود مردم کشورمون ایشالا همت دارن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر