c_300_250_16777215_10_images_1_71090.jpg


ترکمن سسی - فرماندار گمیشان با بیان این که مشکل اصلی سیلاب، انباشت آب در تالاب گمیشان است، گفت: لایروبی کانال های گمیشان ادامه دارد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری مهر گلستان ، امیرشیر توماج ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات لایروبی کانال های انتقال آب گمیشان ادامه دارد و بیل و بارج دیگری با همکاری ارتش و جهاد کشاورزی لایروبی کانال صفاایشان را از امروز (دوشنبه) آغاز کرده است.
توماج گفت: رفع نقص فنی و تعمیر لایروب تخصصی ارتش هم تا فردا پایان می یابد و پیش بینی می شود لایروبی کانال رهبری از فردا آغاز شود.
وی افزود: انتقال آب از شهر به سمت تالاب در حال پیگیری بوده اما اکنون مشکل اصلی انباشت آب در تالاب است که با توجه به شرایط خاص منطقه کار حفر کانال از تالاب به دریا با مشکلاتی روبروست.
توماج گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر طی روزهای گذشته در محل های اسکان موقت مستقر شده بودند که با فروکش آب از سطح شهر و بازگشت مردم به منازل تعداد این افراد به ۸۲۰ نفر رسیده است.
وی اظهار کرد: سطح آب در روزهای اخیر از ۱۲۰ سانتی‌متر به ۷۰ سانتی‌متر در برخی از نقاط رسیده وبا توجه به گستردگی آبگرفتگی خسارت‌های زیادی در بخش‌های مختلف از جمله راه، کشاورزی، مسکن، برق و تاسیسات زیربنایی و غیره به این شهرستان وارد شده است.
فرماندار گمیشان بیان کرد: از آغاز وضعیت بحرانی در سطح شهرستان دستگاه‌های خدمات رسان فعالیت خوبی داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر