c_300_250_16777215_10_images_1_71095.jpg

ترکمن سسی - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که سرریز سد وشمگیر شهرستان آق قلا پس از انحراف روزهای اخیر آب به سمت آببندان شیلاب، بنیاد و شهید مدنی کاهش یافت.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی این شرکت، علی نظری اظهار داشت: حجم آب ذخیره پشت سد وشمگیر در روز گذشته، معادل 40 میلیون متر مکعب و سرریز آن 71 متر مکعب بر ثانیه بود.
وی به لایروبی و پاکسازی زهکش R6 در شبکه وشمگیر به طول 14 کیلومتر اشاره کرد و افزود: این لایروبی با هدف کاهش آب سر ریز سد که به سمت آق قلا در جریان است، انجام شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: با انجام این کار، بخشی از آب در حال جریان به سمت آق قلا، به دشت های شمالی استان منتقل و از شهر آق قلا دور خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمدهادی 1398-01-26 11:06
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر