c_300_250_16777215_10_images_71126.jpg
ترکمن سسی - دومین دوره مسابقات فوتبال جام روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم فوتبال خدمت ماندگار سلطانعلی به پایان رسید.


به گزارش ترکمن سسی ، این مسابقات به  همت شورای بخش مرکزی گنبدکاووس و همکاری هیات فوتبال گنبد و با شرکت ۹ تیم طی دو هفته در استادیوم آزادی گنبد برگزار شد.
 فینال این دوره از مسابقات عصر چهارشنبه مورخه ۹۸/۱/۲۱ رأس ساعت  ۱۶ بین تیم های خدمت ماندگار و اتحاد گدم آباد با قضاوت آقای حسن اکرمی داور بین المللی در استادیوم آزادی گنبد برگزار شد و تیم خدمت ماندگار با پیروزی ۳ به یک جام قهرمانی را بالای سر برد.
 جایزه تیم اول دو میلیون تومان وجه نقد و جایزه تیم دوم یک میلیون تومان وجه نقد که که توسط تیم های برتر برای کمک به سیل زدگان استان اهدا گردید و علاوه بر آن در طول برگزاری مسابقات نیز از طرف مسولین برگزاری مسابقات صندوق خیریه ای برای جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان تدارک دیده شد.
 این مسابقات با رویکرد فرهنگی ورزشی و در راستای کمک به سیل زدگان و ترویج و توسعه ورزش در میان جوانان منطقه برگزار شده است.
 گفتنی است مدیریت مجموعه تیم خدمت ماندگار ، چهره شاخص اجتماعی منطقه حاج سلیمان هاشمی به عهده دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر