c_300_250_16777215_10_images_71198.jpg

ترکمن سسی - رژه خدمت خودرویی ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر سیلزده آق قلا در شمال استان گلستان برگزار شد .


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایرنا این مراسم از روبروی دادگستری آق قلا برگزار و در آن یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مقاومت و نیروی انتظامی قزوین در برابر جایگاه رژه رفتند و گوشه ای از توان و اقتدار نیروهای دفاعی و مسلح نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
دراین مراسم همچنین علاوه بر یگان های پیاده فعال در خدمت رسانی سیل، یگان های زرهی و موتوری (نفربرها و خودروهای سبک و سنگین) حاضر در مناطق سیل زده گلستان هم از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در مراسم رژه نیروهای خدمت رسان علاوه بر فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و مسئولان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و آحاد مختلف مردم این شهرستان حضور خواهند داشتند.
فرمانده کل ارتش چند روز قبل گفته بود با هدف استمرار خدمت رسانی به مردم، رژه روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در روز 29 فروردین امسال در استان‌های سیل زده برگزار نمی‌شود .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر