c_300_250_16777215_10_images_1_71220.jpg

ترکمن سسی - عبدالحی آخوند میرزاعلی، امام جمعه شهرستان آق قلا گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) یار و یاور نظام جمهوری اسلامی هستند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، آخوند عبدالحی میرزاعلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد : از تمام بزرگوارانی که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، مخصوصاً کسانی که در شهرهای سیل زده گلستان خدمت کردند، تشکر می کنم.
وی افزود : تشکر ویژه از رهبر معظم انقلاب دارم و همچنین از حضور تمام نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولان نظام که جهت کاهش آلام مناطق سیل زده تلاش کردند، بی نهایت سپاسگزارم.
میرزاعلی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) حقیقتاً یار و یاور نظام بوده و در جهت رفع مشکلات مردم و ایجاد امنیت تلاش می کنند.
وی بیان کرد: آنها توطئه های زیادی را بدون اینکه ما در جریان باشیم، خنثی کرده و با این اقدامات امنیت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منطقه را تأمین می کنند.
میرزاعلی با بیان اینکه سربازان گمنام برای حفظ امنیت از جان مایه می گذارند، اضافه کرد: بنده به عنوان طلبه اهل سنت، امام جمعه شهرستان آق قلا، مشاور استاندار در امور اهل سنت از خدمات و زحمات و جانفشانی های آنها تقدیر می کنم.
وی تصریح کرد: اگر این عزیزان نبودند و اگر سایر پاسداران در زمینه امنیت تلاش نمی کردند، مطمئناً شرایط ایران اسلامی به این صورت نبود و آنها نقش مهمی در برقراری امنیت دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر