c_300_250_16777215_10_images_1_71270.jpg

ترکمن سسی - در روزهایی که آثار سیل ابتدای سال همه اقشار جامعه ترکمن صحرا را تحت تاثیر قرارداده است ، مراسم زیبای جشن تولد یک کودک ترکمن در بیمارستان صحرایی ارتش در آق قلا برگزار شد ، مراسمی که برای بازگشت جریان عادی زندگی به منطقه بسیار تاثیر گذار است.

سیل ابتدای سال خسارات بسیاری به مردم منطقه وارد کرده است.در حالی که بیش از یک ماه از آغاز این سیل مخرب می گذرد، علیرغم تلاش های فراوان مردم و مسولین آثار آزار دهنده آن همچنان در منطقه ترکمن صحرا مشهود است و ذهن و فکر همه اقشار جامعه را درگیر خودکرده است.
در این بین کودکان با روحیه لطیف و حساس شان بیش از دیگران در معرض تاثیر روانی این رویداد بزرگ هستند و یکی از کارهای ضروری انجام فعالیت هایی است که کمک بکند این عزیزان کمتر تحت تاثیر فشار روانی ناشی از سیل قرار بگیرند.
انجام برنامه های فرهنگی ، ورزشی و جنگ شادی و برگزاری مراسم هایی هر چند کوچک همانند آنچه در تصویر بالا آمده است می تواند آثار بسیار مثبتی داشته باشد و جریان عادی زندگی در مناطق آسیب دیده از سیل را سرعت بخشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر